Agencja Heureka w kampanii promocyjnej marki Philips wykorzystuje nową usługę reklamową – ePOS PromoRing.
ePOS to nowa usługa, pozwalająca skutecznie promować swoje produkty w miejscach, gdzie są aktywnie poszukiwane przez konsumentów. Użytkownicy sklepów internetowych często odwiedzają je w celu zgromadzenia informacji o produktach. Możliwość dotarcia do nich z przekazem promocyjnym daje producentowi szansę na przekonanie do siebie konsumenta, który znajduje się w trakcie procesu decyzyjnego.
Jak działa ePOS w PromoRing? Firma definiuje, który z jej produktów ma być reklamowany w PromoRing. Załoga PromoRing wybiera sklepy posiadające dany produkt w swojej ofercie. Sklepy te rozpoczynają emisję reklamy produktu. Reklamy prowadzą na stronę danego produktu – użytkownicy sklepu nie wychodzą zatem z niego a jedynie zapoznają się z promowanych produktem. Po zakończeniu kampanii sklep otrzymuje wynagrodzenie za wyświetlone reklamy, a firma, której produkty promowano – raport o jej skuteczności.
Trzeba pamiętać, że sklepy internetowe to miejsca z bardzo małą ilością reklam, z nastawionymi pro-zakupowo klientami. Dotychczas sklepy raczej nie praktykowały umieszczania reklam, nasza usługa pozwala na efektywne dotarcie w tym kanale – mówi Nikodem Krajewski, prezes PromoRing Sp. z o.o. Umiejętne dotarcie do klientów sklepów internetowych nie tylko zwiększy sprzedaż produktów danej marki w konkretnych sklepach ale i pozytywnie wpływa na odbiór marki – dodaje Krajewski.
W kampanii dla Philips promowanych było 5 produktów – od kategorii dźwięk i obraz poprzez drobne agd do pielęgnacji ciała. Kampania dla Philips jest pierwszym wdrożeniem narzędzia ePOS PromoRing. Została ona włączona w prowadzoną pod koniec roku kampanię sprzedażową, jaką dla marki Philips zaplanowała grupa Heureka.
Usługa ePOS PromoRing świetnie wpasowują się w innowacyjną strategię projektu i pozwalają osiągnąć jeden z ważnych celów – zbudowanie relacji z kanałem e-commerce – mówi Michał Wolniak, dyrektor kreatywny Heureki.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.