home.pl zakończyło testy usługi VPS (Virtual Private Server), które trwały ponad 2 miesiące. Usługę testowało ponad 4,7 tys. użytkowników. Premiera komercyjna już 28. czerwca. home.pl jest pierwszym z dużych graczy na rynku usług hostingowych, który zdecydował się wprowadzić tę usługę.
To były pierwsze tak duże testy w historii firmy. Zainteresowanie akcją bardzo nas cieszy, lecz priorytetem dla nas była jakość obsługi testów nowej usługi – podkreśla Marcin Kuśmierz, prezes zarządu home.pl.
W testach usługi kluczową rolę pełnili testerzy, którzy zgłaszali swoje uwagi i sugestie mogli brać zdobyć vouchery na usługi home.pl czy nowego iPada. Dzięki uwagom od użytkowników stworzono finalną wersję usługi.
Usługi VPS obecnie są uznawane za najprężniej rozwijającą się gałąź usług hostingowych. Według analityków Tier1 Research, tego typu usługi będą rosły niemal dwukrotnie szybciej niż cały rynek hostingowy. Dlatego jako lider zamierzamy aktywnie rozwijać usługi VPS w Polsce przykładając szczególną wagę do tego za co klienci cenią naszą markę: niezawodność usług i kompetencje pracowników – mówi Bartłomiej Danek, dyrektor działu sprzedaży i marketingu home.pl.
Parametry produktu VPS:
- od 1 do 4 wirtualnych procesorów
- możliwość wyboru taktowania od 500MHz do 5000MHz
- od 512MB do 8GB RAM
- od 30 GB do 100 GB przestrzeni dyskowej
- administracyjny dostęp do serwera
- płynne skalowanie zasobów
- możliwość użycia Plesk Panel
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.