home.pl rozszerza ofertę sklepów internetowych Business Shop

Opublikowano: 4 sierpnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

home.pl, dostawca usług internetowych, rozszerzył pakiet korzyści dodanych do platformy handlu internetowego Business Shop. Ofertę e-commerce wzbogaciło narzędzie ProfitCRM 3U – dzięki niemu firmy prowadzące swój biznes w Sieci będą mogły poprawić procesy związane z obsługą i zarządzaniem relacjami z klientami.  

Oprogramowanie ProfitCRM 3U, wspomagające zarządzanie procesami organizacyjnymi w przedsiębiorstwie, jest kolejnym produktem, które wzbogaciło ofertę home.pl kierowaną do użytkowników sklepu internetowego Business Shop. Akcja promocyjna polega na jednorazowym, nieodpłatnym i nieograniczonym czasowo udostępnieniu, obecnym i przyszłym klientom korzystającym z platformy e-commerce w home.pl, licencji na używanie oprogramowania ProfitCRM 3U.

„Klienci, którzy zdecydują się skorzystać z promocji, zyskają przyjazne, łatwe w obsłudze i funkcjonalne narzędzie ułatwiające rozwijanie relacji z klientami. To bardzo ważny czynnik, szczególnie w wypadku prowadzenia sklepu internetowego” – powiedział Daniel Trzeciak, specjalista do spraw handlowych i marketingu AC Software.

Dzięki ProfitCRM 3U sprzedaż produktów i usług poprzez sklep internetowy zostanie wsparta profesjonalnym narzędziem analitycznym. Zaowocuje to łatwiejszym i bardziej precyzyjnym zarządzaniem ofertą, a także możliwością dopasowywania jej do konkretnych grup odbiorców.

Możliwości samej aplikacji są bardzo rozbudowane. Punktem centralnym ProfitCRM 3U jest kartoteka firm i instytucji. Tutaj gromadzone są najważniejsze informacje dotyczące klientów i ich przedstawicieli. Są to informacje podstawowe, takie jak nazwa, adres, kategorie, poziom zadowolenia, dane teleadresowe, informacje na temat personelu, jak również cała historia działań oraz zdarzeń związanych z klientem. Mogą to być zadania, terminy, korespondencja, notatki, rozmowy telefoniczne, dokumenty, foldery oraz wiele innych.

„Współpraca z AC Software pozwoliła nam zaoferować Klientom nowe, użyteczne narzędzie wspierające rozwój ich projektów e-biznesowych. Tym samym wartość pakietu korzyści, który dostarczamy wraz z usługą Business Shop, została powiększona aż dwukrotnie” – dodał Piotr Kapcio, dyrektor marketingu home.pl.

Business Shop to obecnie jedna z najnowocześniejszych platform do prowadzenia biznesu w Sieci. Oprócz rozbudowanej funkcjonalności sklepu internetowego jej użytkownicy otrzymują bezpłatnie pakiet korzyści dodatkowych, takich jak kupon reklamowy AdWords, kupon na promocję w porównywarce cen Nokaut.pl czy certyfikat SSL. Wprowadzenie do pakietu korzyści oprogramowania ProfitCRM 3U powiększa jego wartość nawet do 1430 zł.

Hanna Laskowskahome.pl rozszerza ofertę sklepów internetowych Business Shop

Podziel się!

O autorze

hania