Na mocy porozumienia pomiędzy home.pl oraz stat24 wspólni Klienci firm mogą korzystać z nowych rozwiązań udostępnionych przez stat24 bez dodatkowych opłat.
Najbardziej oczekiwaną zmianą jest fakt, iż wspólni Klienci obu firm mogą korzystać z rankingu stat24, dzięki któremu możliwa jest bezpłatna promocja własnej witryny internetowej i jednocześnie możliwość porównania jej popularności z popularnością serwisów o podobnym profilu lub poruszających podobną tematykę.
Dodatkowo Klienci home.pl mogą bezpłatnie korzystać z graficznych liczników, które dostarczają informacji o liczbie wizyt, odsłon lub użytkowników goszczących na serwisie w wybranym przedziale czasowym. Szeroki wachlarz oferowanych liczników oraz logotypów pozwala na taki ich dobór, aby w jak największym stopniu współgrały graficznie z layoutem witryny.
Wszyscy Klienci home.pl posiadający statystyki stat24 mają możliwość korzystania z nowego, przejrzystego i intuicyjnego interfejsu, który do tej pory był dostępny jedynie dla bezpośrednich Klientów stat24. Ponadto interfejs zawiera szczegółową geolokalizację, która pozwala określić z jakiego miejsca łączą się z siecią goście badanych witryn internetowych.
Do tej pory funkcjonalności te były dostępne jedynie dla bezpośrednich Klientów stat24. Zdaniem Żanety Tarnowskiej, Dyrektor Zarządzającej w stat24, „wprowadzenie nowych usług dla Klientów home.pl jest odpowiedzią na rosnące oczekiwania użytkowników związane z monitorowaniem ruchu na witrynach internetowych”.
Piotr Kapcio, Dyrektor Marketingu w home.pl, podkreśla, że „dotychczasowa współpraca ze stat24 przyniosła wiele korzyści nie tylko obu firmom, ale przede wszystkim stale powiększającemu się gronu wspólnych Klientów. To właśnie ich opinie wskazują nam kierunek dalszego rozwoju”.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.