Hoopla.pl, sklep internetowy z AGD/RTV, komputerami i armaturą, chce pozyskać z GPW ponad 10 mln zł. Spółka będzie pierwszym sklepem internetowym z elektroniką użytkową, notowanym na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Nowi inwestorzy w ofercie publicznej będą mogli kupić zarówno akcje nowej emisji serii B (1 mln walorów), jak i akcje serii A sprzedawane przez dotychczasowego największego inwestora – fundusz MCI Management S A (również 1 mln sztuk). Fundusz zachowa jednak pakiet akcji umożliwiający mu kontrolowanie spółki. Przedział cenowy wynosi 11-13 zł za akcję. Ich ostateczna cena zostanie ustalona w wyniku budowy księgi popytu. Oferującym papiery będzie Dom Maklerski Banku Ochrony Środowiska S.A.
W Transzy Dużych Inwestorów zaoferowane zostanie 1,5 mln akcji (w tym 500 tys. serii B oraz 1 mln akcji sprzedawanych serii A). Decyzja o ostatecznej liczbie walorów sprzedawanych przez MCI Management S.A., zostanie podjęta po zakończeniu procesu budowy księgi popytu. Inwestorzy indywidualni będą mogli objąć 500 tys. sztuk akcji serii B. Przy założeniu, że cena emisyjna zostanie ustalona na maksymalnym poziomie oraz inwestorzy obejmą wszystkie oferowane akcje serii B spółka pozyska 13 mln zł.
– Zamierzamy przez następne 3 lata zwiększać sprzedaż o 50 proc. do 100 proc. rocznie. Chcemy to osiągnąć dzięki stałemu poszerzaniu oferty. Drogą do celu będzie też wdrożenie strategii fuzji i inwestycji w już istniejące podmiot. Zamierzamy utworzyć w firmie specjalną komórkę, która nieustannie będzie szukała najlepszych podmiotów do akwizycji – mówi prezes firmy Przemysław Szydłowski. Na razie Hoopla.pl prowadzi niewiążące negocjacje z kilkoma spółkami. – Pierwsze efekty powinny pojawić się w przyszłym roku. – dodaje prezes Szydłowski.
Hoopla.pl jest zainteresowana nie tylko małymi, niedawno powstałymi firmami internetowymi, ale także udziałami w starszych i większych przedsiębiorstwach.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.