Hosting w wp.pl

Opublikowano: 25 sierpnia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Ruszył nowy serwis portalu WP.pl umożliwiający zakładanie stron użytkowników – webPark.pl, zastępujący dotychczasowe Strony Domowe (strony.wp.pl). Z uruchomionych w lutym 2000 roku Stron Domowych korzystało dotąd niemal 25 tysięcy użytkowników Sieci. Dziś portal wzbogaca swą ofertę, kierując ja nie tylko do początkujących Internautów o niewielkich wymaganiach, ale głównie do użytkowników chcących dynamicznie rozwijać istniejące już prywatne strony WWW oraz małych i średnich firm, zamierzających aktywnie zaistnieć w Internecie.

„Hosting stron jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się produktów płatnych w Internecie. W portalach, strony są tworzone i hostowane przez: Użytkowników – dla prezentacji siebie, swojej rodziny, pasji, etc., małe i średnie przedsiębiorstwa – dla prezentacji swojej oferty. – mówi Andrzej Kosmol, kierownik projektu – WebPark tworzy wszystkim zainteresowanym dogodne warunki do zaistnienia w Sieci, udostępniając profesjonalne narzędzia tworzenia i rozbudowywania stron oraz przesądza o błyskawicznym dodaniu witryny do najważniejszych wyszukiwarek świata.”

Do wyboru użytkownik ma 3 oferty: darmowy „Starter”, do tworzenia najprostszych stron, „MojaStrona” dla osób, które chcą zaprezentować siebie czy swoją pasję oraz „FirmaWWW” – dla małych i średnich firm. Profesjonalną prezentację w Internecie można stworzyć już za niecałe 5 PLN miesięcznie.

Serwery wirtualne na WP.pl, w zależności od wykupionego opcji oferują, poza obsługą WWW i kont pocztowych (odpowiednio: Poczta50 i Poczta75), także takie usługi, jak: własne statystyki, obsługa skryptów PHP, czy dostęp do bazy MySQL. Wśród dodatków i narzędzi znalazły się: atrakcyjne szablony stron, liczniki, fora i moduły czatów oraz menedżer plików i kreator stron WWW.

http://www.webpark.pl

Sylwester KozakHosting w wp.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.