Agencja interaktywna huevo zrealizowała witrynę dla sieci supermarketów – Intermarche. Pod adresem intermarche.pl uruchomiony został serwis skierowany do klientów, dziennikarzy oraz potencjalnych partnerów sieci. Witryna zawiera informacje odnośnie aktualnych promocji, konkursów, a także nowości ze sklepowych półek oraz opis szerokiej oferty supermarketów. Dzięki zastosowaniu interaktywnej mapy wszyscy zainteresowani mogą łatwo odnaleźć najbliższy sklep, sprawdzić godziny otwarcia i zapoznać się z mapką dojazdu.
Serwis supermarketów Intermarche, uzupełniają ciekawostki (porady i przepisy kulinarne) oraz szereg formularzy przygotowanych dla różnych grup użytkowników witryny.
Zawartość serwisu intermarche.pl jest zarządzana przez uprawnionych pracowników sieci. Wielopoziomowy system zarządzania zawartością publisherCMS, umożliwia użytkownikom o uprawnieniach administratora sprawowanie pełnej kontroli nad danymi wprowadzanymi przez osoby odpowiedzialne za poszczególne sekcje serwisu.
Poza standardowymi funkcjonalnościami systemu CMS, umożliwiającymi dowolną edycję tekstów i wstawianie zdjęć, prezentację treści promocyjnych wsparto poprzez zastosowanie technologii Flash. Dowolne formy graficzne i towarzyszący tekst promocyjny dodawane przez administratorów witryny, są automatycznie animowane i prezentowane w obszarze ekspozycji promocji na stronie głównej serwisu.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.