Pod adresem nom1044.pl uruchomiona została nowa witryna Niezależnego Operatora Międzystrefowego Sp. z o.o. stworzona przez agencję marketingu interaktywnego huevo.
Serwis zawiera wiele przydatnych informacji kierowanych do aktualnych i potencjalnych Klientów zainteresowanych obniżeniem kosztów połączeń telekomunikacyjnych.
„Biorąc pod uwagę charakter prezentowanych danych, podczas etapu planowania skupiliśmy się wspólnie z naszym Klientem na kwestii przejrzystej prezentacji informacji na stronach nowej witryny NOM” – mówi Marek Szozda reprezentujący agencję huevo – „To co wydaje się oczywiste, a więc umożliwienie szybkiego pozyskania przez użytkowników poszukiwanych informacji i ich jasna prezentacja, m.in. w postaci czytelnych cenników, jest zbyt często pomijane na witrynach operatorów telekomunikacyjnych. Przemyślana strona wizualna i pakiet dodatkowych narzędzi takich jak precyzyjny kalkulator połączeń, czy też kreator umowy, są ukłonem w kierunku zróżnicowanych potrzeb szerokiej grupy internautów.”
Integralną częścią projektu była realizacja rozbudowanego systemu zarządzania zawartością (CMS – Content Management System), wykraczającego funkcjonalnością poza wygodną aktualizację danych przez uprawnionych pracowników NOM Sp. z o.o. Odpowiednie moduły systemu publisherCMS wykorzystywane są przez Biuro Obsługi Abonenta w celu obsługi zgłoszeń i umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych, wypełnianych na stronach serwisu.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.