Agencja interaktywna huevo zrealizowała nową witrynę Beaty Pawlikowskiej – znanej polskiej podróżniczki i pierwszego polskiego autora, którego książkę wydało National Geographic. Kompleksowa realizacja serwisu Oliwkowo.pl, obejmowała planowanie nowej, przyjaznej użytkownikom architektury informacji oraz kreację klimatu nieustannej podróży i wielkiej przygody, które towarzyszą twórczości Beaty Pawlikowskiej.
Witryna spotkała się ze szczególnie ciepłym przyjęciem ze strony społeczności 'Oliwkowa’, jak nazywają serwis jego stali bywalcy. Sama autorka bardzo aktywnie uczestniczy w jego rozwoju. Możliwość komentowania popularnych, codziennych wpisów autorki do internetowego Dziennika, jak i sekcji dotyczących podróży i książek, wspiera rozwój społeczności sympatycznych 'Oliwek’.
Uruchomienie witryny nastąpiło równocześnie z premierą nowej książki Beaty Pawlikowskiej 'W dżungli życia’ oraz powrotem autorki do Radia ZET z audycją 'Świat według Blondynki’.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.