Telefonia DIALOG SA powierzyła agencji komunikacji i marketingu interaktywnego Hypermedia (Isobar Polska), opracowanie strategii związanej ze stworzeniem i wykonaniem strony internetowej dla swojego najnowszego produktu – telefonii komórkowej Diallo.
Agencja odpowiedzialna była za opracowanie architektury informacji, projekty graficzne animacje flaszowe a także wdrożenie strony WWW. – Zadanie jakie nam powierzono polegało na przygotowaniu serwisu pasującego designem i klimatem do charakteru i typu produktu – mówi Katarzyna Ataman, Group Account Manager w agencji Hypermedia.
Należąca do KGHM Telefonia DIALOG SA wprowadziła na polski rynek własną markę telefonii komórkowej Diallo – 1 lutego. Specjalnie w tym celu został stworzony serwis o charakterze informacyjnym. Znajdują się w nim wszelkie wiadomości dotyczące produktu i jego funkcjonowania.
– Agencja zaproponowała przejrzysty układ treści, użyteczny i funkcjonalny layout. Dodatkowe elementy flash podkreślają świeżość i dynamikę serwisu – mówi Dorota Skoczylas, Konsultant ds. Internetu Departament Marketingu i Rozwoju Produktów w Telefonii DIALOG SA.
Usługa Diallo skierowana jest do klientów indywidualnych i biznesowych, zarówno w modelu abonamentowym, jak i na pre-paid.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.