Hypermedia autorem serwisu dla DIALLO

Opublikowano: 7 lutego 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Telefonia DIALOG SA  powierzyła agencji komunikacji i marketingu interaktywnego Hypermedia (Isobar Polska), opracowanie strategii związanej ze stworzeniem i wykonaniem strony internetowej dla swojego najnowszego produktu – telefonii komórkowej Diallo.

Agencja odpowiedzialna była za opracowanie architektury informacji, projekty graficzne animacje flaszowe a także wdrożenie strony WWW.  – Zadanie jakie nam powierzono polegało na przygotowaniu serwisu pasującego designem i klimatem do charakteru i typu produktu – mówi Katarzyna Ataman, Group Account Manager w agencji Hypermedia.

Należąca do KGHM Telefonia DIALOG SA wprowadziła na polski rynek własną markę telefonii komórkowej Diallo – 1 lutego. Specjalnie w tym celu został stworzony serwis o charakterze informacyjnym. Znajdują się w nim wszelkie wiadomości dotyczące produktu i jego funkcjonowania.

– Agencja zaproponowała przejrzysty układ treści, użyteczny i funkcjonalny layout. Dodatkowe elementy flash podkreślają świeżość i dynamikę serwisu – mówi Dorota Skoczylas, Konsultant ds. Internetu Departament Marketingu i Rozwoju Produktów w Telefonii DIALOG SA.

Usługa Diallo skierowana jest do klientów indywidualnych i biznesowych, zarówno w modelu abonamentowym, jak i na pre-paid.

http://www.diallo.com.pl

Hanna LaskowskaHypermedia autorem serwisu dla DIALLO

Podziel się!

O autorze

hania