HYPERmedia jest autorem nowych kampanii promocyjnych prowadzonych w internecie dla PKO Banku Polskiego i Ministerstwa Finansów oraz dla PKO/CREDIT SUISSE TFI S.A. Agencja już od ponad 5 lat zajmuje się obsługą strategicznych klientów z branży finansowej, takich jak: PKO BP SA, Grupy PZU, BDM-u, PKO/CREDIT SUISSE oraz HypoVereinsbank Bank Hipoteczny SA Grupa BPH.
Obecnie w sieci ruszyły kolejne kampanie promocyjne realizowane przez agencję HYPERmedia dla jej największych klientów z branży finansowej. 1 grudnia rozpoczęły się działania promujące nową emisję Obligacji Skarbu Państwa. Wykorzystane zostały dwie linie kreacyjne, które wyświetlane są głównie na serwisach o tematyce finansowej. Wysłano również mailing targetowany do grupy potencjalnych nabywców obligacji. A cała kampania wspierana jest działaniami public relations on-line.
Do 19 grudnia potrwa również druga część internetowej kampanii promocyjnej oferty kredytowej Banku PKO Banku Polskiego. Działania promocyjne na rzecz „Własnego kąta” prowadzone są głównie na portalach i wortalach o tematyce finansowej oraz serwisach z kategorii „Budownictwo i Nieruchomości””. Agencja HYPERmedia wykorzystała zarówno te serwisy, jak i formy kreacji, które najlepiej sprawdziły się w pierwszej części kampanii. Efekty uzyskane przez HYPERmedia w pierwszej części kampanii udowodniły, że internet jest skutecznym kanałem sprzedaży, a potencjał użytkowników sieci w odniesieniu do usług finansowych jest znacznie wyższy w porównaniu z całą społecznością internetową.
Agencja HYPERmedia jest także autorem kampanii promującej Fundusz Stabilnego Wzrostu, jeden z pięciu funduszy oferowanych przez PKO/CREDIT SUISSE TFI S.A. Promocja internetowa, oparta na dwóch liniach kreacyjnych, ma na celu zachęcenie internautów do inwestowania w fundusz. Kampania. Prowadzona jest głównie na portalach i serwisach o tematyce finansowej i gospodarczej i potrwa do połowy grudnia.
Kampania internetowa Funduszu Stabilnego Wzrostu PKO/CREDIT SUISSE jest wsparciem promocji prowadzonej obecnie w prasie. – mówi Anna Jagiełło-Rybiec, Dyrektor ds. Marketingu i PR – Jest to również początek działań zmierzających do szerszej obecności funduszy inwestycyjnych PKO/CREDIT SUISSE w internecie. Także i w tym obszarze PKO/CREDIT SUISSE TFI SA zamierza zająć wiodącą pozycję na rynku funduszy inwestycyjnych w Polsce.
Mimo dużego doświadczenia oraz długiej i efektywnej współpracy z klientami branży finansowej, agencja HYPERmedia ciągle dynamicznie się rozwija i poszukuje nowych rozwiązań w dziedzinie e-marketingu. Cieszy mnie fakt, ze od początku istnienia mieliśmy możliwość zdobywania doświadczeń w obsłudze klientów z branży finansowej i ubezpieczeń. – mówi Sławomir Stępniewski, prezes Agencji HYPERmedia – Słuszność naszej strategii potwierdzają liczne sukcesy, które już osiągnęliśmy we współpracy z dotychczasowymi klientami (Nagroda Złota Strzała za projekt Elektronicznego Doradcy dla PKO BP w Konkursie Marketingu Bezpośredniego), a także pozyskiwanie nowych firm z sektora bankowego i ubezpieczeniowego (OFE Bankowy).
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.