W polskim Internecie ruszyła kampania reklamowa amerykańskiej spółki EchoStar oferującej dostęp do telewizji satelitarnej i kablowej. Planowanie i zakup mediów internetowych powierzono agencji interaktywnej HYPERmedia (ISOBAR).
To pierwsze zlecenie, które agencja wykonuje dla EchoStar. „Zadowolenie EchoStar z przeprowadzonej przez HYPERmedia kampanii będzie dowodem na to, że strategiczne planowanie mediów, które oferujemy również dla takich firm, jak PKO BP, czy SONY Polska jest na najwyższym, światowym poziomie. Mamy nadzieję, że ta kampania to pierwszy krok do długoterminowej współpracy z amerykańskimi reklamodawcami.” – mówi Robert Stępniewski, media planner agencji HYPERmedia.
Kampania reklamowa online promuje nową ofertę telewizji kablowej EchoStar, w której spółka proponuje swoim klientom 200 kanałów angielskojęzycznych i 4 polskie. Zadaniem HYPERmedia jest dotarcie do amerykańskiej Polonii będącej użytkownikami polskich serwisów. Reklamy przekierowują ściśle wyselekcjonowaną grupę odbiorców na witrynę, gdzie dostępne są szczegółowe informacje dotyczące nowej oferty.
Współpraca z firmą EchoStar, to kolejny krok HYPERmedia w realizacji strategii biznesowej ekspansji na rynki Europy Zachodniej i USA. Firma EchoStar to jedna z amerykańskich firm, którae świadczą usługi w branży telewizji kablowej i satelitarnej. Na rynku funkcjonuje już od 25 lat, z jej usług korzysta ponad 12 milionów widzów.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.