Dystrybutor filmów – Forum Film we współpracy z serwisem społecznościowym Nasza Klasa, prowadzi cykl akcji konkursowych pod nazwą „Szkoła Forum Film”. Koncepcja działań została przygotowana przez agencję Hypermedia (Isobar Polska), przy wsparciu Carat Polska z grupy Aegis.
Cykl akcji „Szkoła Forum Film” objął swoim zasięgiem promocję siedmiu filmów, m.in. „Surogaci”, „Odlot”, „Mikołajek” i „Opowieść wigilijna”.
– Każdemu filmowi towarzyszy konkurs w serwisie Nasza Klasa, każdy film posiada również swój własny profil – tłumaczy Agnieszka Sawicka, interactive media planner w Hypermedia. – Poprzez tego typu działania, Forum Film angażuje użytkowników i skupia ich w ramach prowadzonej w ramach społeczności Szkoły Forum Film – dodaje.
Przestrzeń serwisu jest wyjątkowym miejscem, każdy z filmów ma swoich wytrwałych fanów i zwolenników. W chwili obecnej „Szkoła Forum Film” posiada 60 tys. unikalnych użytkowników i każdy z nich ma szanse wygrać bilet na wyjątkową premierę filmu w danym miesiącu.
Agencja Hypermedia jest odpowiedzialna za opracowanie i wdrożenie strategii do działań konkursowych, a także za planowanie i zakup mediów w Internecie. Za działania ATL odpowiada Carat Polska.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.