Hypermedia dla Forum Film

Opublikowano: 30 listopada 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Dystrybutor filmów – Forum Film we współpracy z serwisem społecznościowym Nasza Klasa, prowadzi cykl akcji konkursowych pod nazwą „Szkoła Forum Film”.  Koncepcja działań została przygotowana przez agencję  Hypermedia (Isobar Polska), przy wsparciu Carat Polska z grupy Aegis.

Cykl akcji „Szkoła Forum Film” objął swoim zasięgiem promocję siedmiu filmów, m.in. „Surogaci”, „Odlot”,  „Mikołajek” i „Opowieść wigilijna”.

–  Każdemu filmowi towarzyszy konkurs w serwisie Nasza Klasa, każdy film posiada również swój własny profil – tłumaczy Agnieszka Sawicka, interactive media planner w Hypermedia. – Poprzez tego typu działania, Forum Film  angażuje użytkowników i skupia ich w ramach  prowadzonej w ramach społeczności Szkoły Forum Film – dodaje.

Przestrzeń serwisu jest wyjątkowym  miejscem, każdy z filmów ma swoich wytrwałych fanów i zwolenników. W chwili obecnej „Szkoła Forum Film” posiada 60 tys. unikalnych użytkowników i każdy z nich ma szanse wygrać bilet na wyjątkową premierę filmu w danym  miesiącu.

Agencja Hypermedia jest odpowiedzialna za opracowanie i wdrożenie strategii do działań  konkursowych, a także za planowanie i zakup mediów w Internecie. Za działania ATL odpowiada Carat Polska.

Hanna LaskowskaHypermedia dla Forum Film

Podziel się!

O autorze

hania