W ostatnich dniach największa internetowa firma badawcza Global eMarketing SA zmieniła nazwę na Gemius SA. Wydarzeniu temu towarzyszyło powstanie nowego serwisu internetowego firmy, której autorem jest agencja HYPERmedia.
HYPERmedia jest jedną z pierwszych firm, która wykorzystała rozwiązania proponowane przez Gemius na szeroką skalę. Ta już ponad dwuletnia współpraca obu firm pozwoliła HYPERmedia poznać specyfikę Gemius i w konsekwencji stworzyć projekt witryny, który w efektywny i zarazem atrakcyjny sposób komunikuje wartości Gemius. Nowy serwis gemius.pl wspomaga również nową strategię marketingową spółki, której celem jest umacnianie jej wizerunku jako firmy badawczej.
W projektowaniu serwisów www wykorzystujemy badania dostarczone przez Gemius SA, takie jak: określające funkcjonalność stron internetowych – na podstawie analizy trendów w badaniu gemiusTraffic, opisujące stopień dotarcia do grup docelowych – dane z badania gemiusProfile, a do oceny layoutów i bannerów – fokusy online. Podczas projektowania i wykonania www.gemius.pl mieliśmy okazję do wykorzystania wiedzy zdobytej dzięki badaniom wykonywanym przez Gemius SA. – mówi Krzysztof Zieliński, Projekt Manager w Agencji HYPERmedia – Unikalny charakter naszej pracy polegał na tym, że stworzyliśmy serwis, który jest przeznaczony między innymi dla nas, czyli agencji interaktywnych.
Artur Zawadzki Wiceprezes Gemius SA podkreśla doświadczenie i profesjonalizm we współpracy z HYPERmedia: Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z HYPERmedia przy opracowywaniu nowej strony internetowej dla naszej firmy. Wierzymy, że doświadczenie Agencji HYPERmedia pozwoliło na stworzenie komunikatywnego serwisu dla naszych klientów.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.