Hypermedia luksusowo dla Lenor Parfumelle

Opublikowano: 1 listopada 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Koncern Procter &Gamble powierzył agencji komunikacji i marketingu interaktywnego Hypermedia (Isobar Polska),  opracowanie strategii związanej ze stworzeniem regionalnego template’u strony internetowej do najnowszej  linii zapachowych produktów do płukania marki Leonor – Lenor Parfumelle dla regionu CEMEA.

Agencja odpowiedzialna była za opracowanie grafiki, wdrożenie i lokalizację strony  WWW.   – Zadanie jakie nam powierzono polegało na przygotowaniu serwisu pasującego designem i klimatem do nowych wariantów zapachowych Lenora, w  bardzo eleganckich opakowaniach – mówi Magdalena Szczukiewicz, Senior Account Executive  w  agencji Hypermedia.

Serwis został opracowany w technologii flash i wykorzystuje elementy video. Obecnie Hypermedia zajęła się wdrożeniem strony WWW oraz przygotowaniem kampanii interaktywnej na Węgrzech.

– Powierzyliśmy agencji Hypermedia przygotowanie strony z najnowszą kolekcją zapachów Lenor Parfumelle,  ponieważ przedstawiła ona  kompleksową i zintegrowaną propozycję kreacji, zgodnych z charakterem i pozycjonowaniem marki. Lenor Parfumelle to najnowsza kolekcja zapachów zainspirowana światem mody i desingu,  stworzona z francuskimi kreatorami perfum – mówi Barbara Piłat, Associate Brand Manager Lenor Poland w Procter&Gamble.

http://parfumelle.lenor.pl

Hanna LaskowskaHypermedia luksusowo dla Lenor Parfumelle

Podziel się!

O autorze

hania