Hypermedia luksusowo dla Lenor Parfumelle

Koncern Procter &Gamble powierzył agencji komunikacji i marketingu interaktywnego Hypermedia (Isobar Polska),  opracowanie strategii związanej ze stworzeniem regionalnego template’u strony internetowej do najnowszej  linii zapachowych produktów do płukania marki Leonor – Lenor Parfumelle dla regionu CEMEA.

Agencja odpowiedzialna była za opracowanie grafiki, wdrożenie i lokalizację strony  WWW.   – Zadanie jakie nam powierzono polegało na przygotowaniu serwisu pasującego designem i klimatem do nowych wariantów zapachowych Lenora, w  bardzo eleganckich opakowaniach – mówi Magdalena Szczukiewicz, Senior Account Executive  w  agencji Hypermedia.

Serwis został opracowany w technologii flash i wykorzystuje elementy video. Obecnie Hypermedia zajęła się wdrożeniem strony WWW oraz przygotowaniem kampanii interaktywnej na Węgrzech.

– Powierzyliśmy agencji Hypermedia przygotowanie strony z najnowszą kolekcją zapachów Lenor Parfumelle,  ponieważ przedstawiła ona  kompleksową i zintegrowaną propozycję kreacji, zgodnych z charakterem i pozycjonowaniem marki. Lenor Parfumelle to najnowsza kolekcja zapachów zainspirowana światem mody i desingu,  stworzona z francuskimi kreatorami perfum – mówi Barbara Piłat, Associate Brand Manager Lenor Poland w Procter&Gamble.

http://parfumelle.lenor.pl

Wpisy promowane

Zobacz ofertę Wpisów promowanych.

Wydarzenia

09.05.2025 PM Showcase Day
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe

Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!

Scroll to Top