Hypermedia luksusowo dla Lenor Parfumelle

Koncern Procter &Gamble powierzył agencji komunikacji i marketingu interaktywnego Hypermedia (Isobar Polska),  opracowanie strategii związanej ze stworzeniem regionalnego template’u strony internetowej do najnowszej  linii zapachowych produktów do płukania marki Leonor – Lenor Parfumelle dla regionu CEMEA.

Agencja odpowiedzialna była za opracowanie grafiki, wdrożenie i lokalizację strony  WWW.   – Zadanie jakie nam powierzono polegało na przygotowaniu serwisu pasującego designem i klimatem do nowych wariantów zapachowych Lenora, w  bardzo eleganckich opakowaniach – mówi Magdalena Szczukiewicz, Senior Account Executive  w  agencji Hypermedia.

Serwis został opracowany w technologii flash i wykorzystuje elementy video. Obecnie Hypermedia zajęła się wdrożeniem strony WWW oraz przygotowaniem kampanii interaktywnej na Węgrzech.

– Powierzyliśmy agencji Hypermedia przygotowanie strony z najnowszą kolekcją zapachów Lenor Parfumelle,  ponieważ przedstawiła ona  kompleksową i zintegrowaną propozycję kreacji, zgodnych z charakterem i pozycjonowaniem marki. Lenor Parfumelle to najnowsza kolekcja zapachów zainspirowana światem mody i desingu,  stworzona z francuskimi kreatorami perfum – mówi Barbara Piłat, Associate Brand Manager Lenor Poland w Procter&Gamble.

http://parfumelle.lenor.pl

Wpisy promowane

  • Jak wysłać paczkę do Niemiec?
    Niemcy to ponad 83-milionowy kraj, który jest największym sąsiadem, a zarazem jednym z największych partnerów handlowych Polski. Nasza gospodarka jest ...
  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry