Agencja komunikacji i marketingu interaktywnego Hypermedia (Isobar Polska) powiększyła swoje portfolio o kolejnego klienta – Telefonię DIALOG SA. Konkurs trwał od kwietnia br. i obejmował koncepcję, wizualizacje i rozwiązania technologiczne nowej platformy webowej Dialog.pl.
„Cieszymy się, że w naszym portfolio pojawi się silna marka z rynku telekomunikacyjnego, dla którego Internet jest naturalnym kierunkiem rozwoju sprzedaży i obsługi Klientów. Pozwala to na szerokie wykorzystanie kompetencji w zakresie badań i projektowania zorientowanego na użytkownika, w konsekwencji na osiągnięcie wymiernych korzyści biznesowych Klienta” – mówi Krzysztof Andrzejczak, Co-Managing Director w agencji Hypermedia.
Koncepcję nowego portalu Dialog.pl na podstawie serii badań stworzył dział Hyperlab, który w strukturze Hypermedia pojawił się dwa lata temu. Hyperlab skupia wszystkie obszary usług konsultingowych związanych z innowacyjnym podejściem do marketingu interaktywnego.
„Agencja Hypermedia zaprezentowała najlepszy projekt portalu, zarówno pod kątem funkcjonalnym, jak i graficznym. Głęboka analiza rynku telekomunikacyjnego oraz bogate doświadczenie agencji w tworzeniu serwisów korporacyjnych, przesądziło o wyborze oferty” – mówi Tomasz Zalewa, konsultant ds. internetu Telefonii DIALOG SA.
Projekt nowego portalu w dużym stopniu oparty jest o optymalizację ścieżek sprzedażowych oraz warstwy prezentacyjnej oferty Dialog, która obok telefonii stacjonarnej i szerokopasmowego dostępu do Internetu na łączach własnych i TP, zawiera również usługi multimedialne takie jak telewizja cyfrowa, VoD czy usługi VoIP.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.