Firma HYPERmedia odebrała IMPACTORA dla Agencji Interaktywnej Roku. Nagroda w tej kategorii została przyznana po raz pierwszy. Wyróżnienia za wybitne osiągnięcia w przemyśle reklamowym zostały wręczone podczas gali Konferencji Impactor 11 lutego.
Agencja Interaktywna Roku została wyłoniona w drodze głosowania przedstawicieli branży interaktywnej. Do ostatecznej rozgrywki zakwalifikowały się trzy agencje. Oprócz nagrodzonej agencji HYPERmedia nominowane do Impactora były AMG.net oraz Artegence.
Sławomir Stępniewski – prezes agencji HYPERmedia po odebraniu statuetki powiedział: „Nagroda IMPACTORA i tytuł Agencji Interaktywnej roku 2002 to dla HYPERmedia bardzo ważne wyróżnienie i niezwykle istotny komunikat od branży. Jesteśmy zaszczyceni tą nagrodą. Traktujemy ją niezwykle ambicjonalnie tym bardziej, że została przyznana po raz pierwszy. To duże wyzwanie i odpowiedzialność przed całą branżą oraz klientami. Zrobimy wszystko by nie zawieść tego zaufania. Jeszcze raz pragnę podziękować wszystkim, którzy oddali na nas głos i zapewniam, że w dalszych działaniach będziemy koncentrowali się na poszerzaniu rynku i budowaniu świadomości możliwości jakie daje Internet.
Dziękuję również klientom, którzy pozwalają nam na pójście zawsze o krok do przodu, nie boją się nowych rozwiązań i wierzą w możliwości sieci. Nagrodę tą dedykuje całemu zespołowi HYPERmedia oraz Ś.P. Elżbiecie Rumowskiej z PKO Banku Polskiego.”
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.