Rozpoczęła się kampania edukacyjna „Internet też medium”, prowadzona przez polski oddział Interactive Advertising Bureau (IAB). Ma ona na celu wskazanie zalet Internetu i budowanie wiedzy na temat możliwości efektywnego wykorzystania tego medium w działaniach reklamowych. Głównym elementem kampanii jest serwis edukacyjny pod adresem tezmedium.pl, aktywnie wspierany przez kampanię reklamową. Wartość rate card pierwszego etapu działań reklamowych, zaplanowanych na jeden miesiąc, wyniesie ponad milion złotych.
Serwis „Internet też medium” zawiera kompleksowe informacje na temat Internetu, potrzebne zarówno do planowania kampanii reklamowych (sekcje: zasięg i profil użytkownika), jak również oceny ich skuteczności i efektywności kosztowej (sekcje: koszt dotarcia, mierzalność i efektywność). Ponadto w sekcji poradnikowej można dowiedzieć się o wszystkich formach reklamy w Internecie oraz poznać najczęstsze modele zakupu powierzchni reklamowej.
„Internet też medium” to pierwsza tego typu akcja w Polskim Internecie, zaplanowana na taką skalę i angażująca zdecydowaną większość podmiotów działających na rynku internetowym. Jednogłośnie mówimy, że Internet jest takim samym medium jak prasa, radio czy telewizja. Jest też jedynym medium, gwarantującym równocześnie niski koszt dotarcia, efektywność przekazu i pełną mierzalność przy wysokim zasięgu i atrakcyjnej, dobrze zdefiniowanej grupie docelowej – mówi Dominik Kaznowski, wiceprezes zarządu IAB, odpowiedzialny za marketing i komunikację.
Wyniki prowadzonych na bieżąco badań gemiusTraffic wskazują na duże zainteresowanie nowym serwisem. W ciągu 5 dni od publikacji serwisu liczba odwiedzających go osób wyniosła ponad 10 tys. unikalnych użytkowników, co potwierdza potrzebę stałej edukacji w zakresie Internetu.
IAB przewiduje kilka etapów kampanii „Internet też medium”, którym towarzyszyć będzie rozbudowa serwisu i udostępnianie kolejnych analiz rynku. Już teraz można pobrać ze strony niemal 100 stronicowy raport „Internet i mobile 2003”, poruszający najważniejsze kwestie związane z funkcjonowaniem Internetu oraz rozwiązaniami technologii mobilnych, a wkrótce zostanie opublikowany raport na temat systemów zarządzania treścią (CMS). W ramach kampanii „Internet też medium” IAB planuje również cykl szkoleń dla kadry zarządzającej i marketerów.
Kampania „Internet tez medium” jest efektem zaangażowania wszystkich członków IAB, a także firm i osób nie będących oficjalnymi członkami stowarzyszenia. Za opracowanie zawartości serwisu odpowiedzialny był specjalny zespół IAB, w pracach którego udział brali przedstawiciele wszystkich rodzajów podmiotów rynku interaktywnego: portali, sieci reklamowych, brokerów, domów mediowych, agencji interaktywnych oraz firm badawczych.
Za kreacje serwisu i hosting jest odpowiedzialna agencja K2 Internet, Internet Designers wyprodukowała stronę i dostarczyła CMS, agencja IMP wykonała kreacje do kampanii reklamowej. Powierzchnię reklamową na potrzeby kampanii użyczyły portale Onet.pl, Wirtualna Polska, Interia.pl, Gazeta.pl oraz internetowe sieci reklamowe, Adnet, ARBOmedia i IDMnet. Cały czas do IAB zgłaszają się nowe podmioty zgłaszające chęć wsparcia akcji.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.