IAI-Shop.com – bądź mobilny

Urządzeń mobilnych pozwalających korzystać z Internetu przybywa z każdym dniem. Sklepy internetowe, jeżeli chcą podążyć za zmianami, muszą umożliwiać zakupy mobilne. Dlatego IAI Shop.com stworzyło maskę Mobile.

Odrębna maska pozwala stworzyć sklep mobilny, bez „psucia” dopracowanych sklepów zoptymalizowanych pod tradycyjne komputery, umożliwiając zakupy mobilne albo tradycyjne. Ma to być pierwsza ogólnie dostępna aplikacja do zakupów mobilnych na Polskim rynku. Wyznaczająca – jak przekonują jej twórcy – nowy standard.

Dzięki masce Mobile klienci mogą dokonywać zakupów w sklepie internetowym w dowolnym czasie i miejscu, bez konieczności korzystania z komputera. Maska przystosowana jest do wyświetlaczy telefonów komórkowych, szczególnie pod kątem obsługi ekranów dotykowych oraz rozdzielczości. Działa to dokładnie jak dodatkowy sklep w panelu IAI-Shop.com, w związku z czym obsługa sklepu mobilnego nie stanowi żadnego dodatkowego obciążenia.

– Musimy być ciągle na czele i oferować naszym sklepom narzędzia, które dają im przewagę nad konkurencją. Internet trafił do telefonów komórkowych, więc dajemy możliwość komunikacji z klientem właśnie tam. Wysyłaniem SMS, zakupy przez telefon, to buduje bardzo nowoczesny i przyjazny wizerunek sklepu internetowego, który jest zawsze pod ręką klienta. – wyjaśnia Paweł Fornalski z IAI S.A.

Wysyłanie SMS ze sklepów internetowych dodatkowo ułatwia komunikację z klientem. Jednak aby dobrze identyfikować sklep potrzebny jest branding SMS, dzięki któremu jako nadawca nie pojawia się nic nie znaczący numer, tylko konkretna nazwa sklepu.

– To świetne rozwinięcie marketingu internetowego. Oprócz prostych komunikatów, takich jak powiadomienia o wpłacie lub wysłaniu zamówienia, można prowadzić promocje i newslettery. Koszt jednego SMS to tylko 14 groszy, za które trafiamy prosto do naszego klienta. To bardzo mało jak za namówienie go do ponownych zakupów. – dodaje Fornalski.

Dzięki kreatorowi szablonów SMS, w IAI-Shop.com, łatwo i szybko można przygotować indywidualne i spersonalizowane treści, które będą trafiały do klientów. Można je wysyłać do wybranych lub wszystkich klientów. Wygodny billing pozwala na stałą kontrolę kosztów wysłanych wiadomości.

– To olbrzymia radość definiować nowy zakres działań marketingowych. Dzięki narzędziom mobilnym nasi klienci mogą tanio i szybko wejść w nowy wymiar marketingu, który jest ciągle dziewiczy. A pierwsi, jak zwykle, wygrają najwięcej. – podsumowuje Fornalski

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top