IBM wyróżniony za rozwiązania do zarządzania cyfrową treścią

Opublikowano: 28 stycznia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Firma consultingowa Frost & Sullivan specjalizująca się w zagadnieniach rozwoju branży informatycznej przyznała IBM tytuł Firmy Roku w zakresie Digital Content Management (zarządzania cyfrową treścią). Frost & Sullivan nagrodził firmę za kompleksową ofertę, czołową pozycję w zakresie technologii oraz działania na rzecz propagowania rozwiązań open standards. Kolejnym dowodem wysokiej jakości oprogramowania IBM Content Manager są dwa nowe wdrożenia oprogramowania w sektorze publicznym – w instytucjach samorządowych w Danii i w Bibliotece Narodowej Holandii.

Według firmy badawczej Meta Group rynek oprogramowania do zarządzania cyfrową treścią jest szybko rosnącym segmentem branży IT: do 2004 roku jego wartość powinna przekroczyć 10 miliardów dolarów, a rozwiązania tego typu będą w tym czasie stosowane w prawie wszystkich (95%) spośród 2000 światowych firm. Inna firma badająca rynek IT, Gartner Group przeprowadziła w ubiegłym roku ankietę, w której dyrektorzy działów IT uznali content management za jeden ze swoich priorytetów (ważniejsze okazały się jedynie kwestie bezpieczeństwa informatycznego).

Informacja o nagrodzie Frost & Sullivan dla IBM zbiegła się w czasie z ogłoszeniem dalszych wdrożeń rozwiązań IBM Content Manager w sektorze publicznym. Dwie instytucje – firma KMD (dostawca technologii informatycznych w Danii) oraz holenderska Biblioteka Narodowa – zdecydowały się na rozwiązania IBM służące do zarządzania cyfrową treścią. Oba podmioty wdrożą opracowane przez IBM oprogramowanie Content Manager, aby lepiej służyć użytkownikom i uporządkować papierową dokumentację, która znacznie spowalnia działania. Instytucje te powiększą listę ponad 200 organizacji rządowych z całego świata, których działalność dzięki zastosowaniu rozwiązań IBM Content Manager stała się sprawniejsza, bardziej efektywna i nie obciążona kosztami materiałów eksploatacyjnych papieru.

http://www.ibm.com/software/data/cm

Sylwester KozakIBM wyróżniony za rozwiązania do zarządzania cyfrową treścią

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.