Internetowy Dom Mediowy IDMnet i Admatica, zarządzająca na wyłączność powierzchnią reklamową nk.pl, poinformowały o rozpoczęciu współpracy. W efekcie w cenniku reklamowym IDMnet pojawi się nk.pl.
Sieci wertykalne oraz pakiety tematyczne IDMnet zostały wzbogacone o odpowiednio dopasowane profile użytkowników serwisu nk.pl. W ten sposób na rynku pojawił się unikalny produkt odpowiadający zarówno na potrzebę dotarcia do precyzyjnej grupy odbiorców, jak dopasowania kontekstowego serwisów. Ponadto dzięki nowemu partnerstwu IDMnet znacznie zwiększył wolumen dla kampanii in-stream oraz mobile, zyskał możliwość szerokiego, dokładnego targetowania w tych kanałach, a także uplasował się na drugim miejscu w kategorii „Rozrywka i Kultura” z wynikiem ponad 11mln RU.
W ofercie znalazły się również produkty dedykowane nk.pl, charakterystyczne dla tego serwisu społecznościowego.
Wpisy promowane
- Biuro flex w Gdańsku – elastyczne przestrzenie pracy dla nowoczesnych firmCoraz więcej przedsiębiorców poszukuje elastyczności w prowadzeniu własnej firmy. Działając w większości zdalnie lub hybrydowo, nie zawsze opłaca się wynajmować ...
- Kancelaria Radcy Prawnego Tomasz Czerwiec – profesjonalna obsługa prawna firmKażdy przedsiębiorca, bez względu na formę prowadzonej działalności, prędzej czy później znajdzie się w sytuacji, w której rozwiązanie problemu wykracza ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.