Internetowy Dom Mediowy IDMnet i Admatica, zarządzająca na wyłączność powierzchnią reklamową nk.pl, poinformowały o rozpoczęciu współpracy. W efekcie w cenniku reklamowym IDMnet pojawi się nk.pl.
Sieci wertykalne oraz pakiety tematyczne IDMnet zostały wzbogacone o odpowiednio dopasowane profile użytkowników serwisu nk.pl. W ten sposób na rynku pojawił się unikalny produkt odpowiadający zarówno na potrzebę dotarcia do precyzyjnej grupy odbiorców, jak dopasowania kontekstowego serwisów. Ponadto dzięki nowemu partnerstwu IDMnet znacznie zwiększył wolumen dla kampanii in-stream oraz mobile, zyskał możliwość szerokiego, dokładnego targetowania w tych kanałach, a także uplasował się na drugim miejscu w kategorii „Rozrywka i Kultura” z wynikiem ponad 11mln RU.
W ofercie znalazły się również produkty dedykowane nk.pl, charakterystyczne dla tego serwisu społecznościowego.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.