Według najnowszych wyników badania Megapanel PBI/Gemius, IDMnet odzyskał pozycję lidera wśród sieci reklamowych. Jako jedyna sieć uzyskał zasięg powyżej 16 milionów realnych użytkowników.
W porównaniu z wynikami z czerwca, IDMnet zyskał ponad 200 000 użytkowników i z zasięgiem 16,3 miliona realnych użytkowników, zapewnia reklamodawcom dotarcie do 92,2 procent Internautów. Drugie miejsce zajmuje ARBOinteractive (15,9 mln), a trzecie AdNet (12,6)
Pod względem zasięgu IDMnet wyprzedza jedynie prowadząca w rankingu Megapanel PBI/Gemius (lipiec 2010) wśród grup witryn i witryn niezgrupowanych Grupa Google, której zasięg wynosi obecnie 16,4 mln realnych użytkowników.
„Cieszymy się, że konsekwentna realizacja strategii IDMnetu przynosi efekty. Zawsze budowaliśmy nasze portfolio nie na znacznej ilości witryn, ale na ich jakości, dobierając serwisy o dużych zasięgach z dobrze rozbudowaną ofertę reklamową. W naszej sieci zrzeszonych jest 351 witryn, podczas gdy, dla porównania, nasza najbliższa konkurencja skupia aż 733 witryny, generujące podobny zasięg.” – komentuje Anna Kaczmarska, dyrektor zarządzająca, wiceprezes zarządu IDMnet.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!