IDMnet stawia na rozrywkę i muzykę

Sieć reklamy internetowej IDMnet w roku 2007 planuje intensywnie rozbudować swoje portfolio witryn o charakterze rozrywkowo-muzycznym. Jest to jeden z elementów nowej strategii sprzedaży przyjętej przez sieć. Pierwszym krokiem w tym kierunku jest rozpoczęcie współpracy z serwisem cgm.pl – Codzienną Gazetą Muzyczną.

Codzienna Gazeta Muzyczna – www.cgm.pl – powstała w 2000 roku na bazie sukcesu programu telewizyjnego 30Ton . Witryna prezentuje najświeższe informacje ze świata muzyki, a na jej stronach można znaleźć recenzje płyt, zapowiedzi i relacje najważniejszych koncertów i imprez muzycznych. Użytkownicy mają dostęp do bazy kilku tysięcy odnośników do stron związanych z muzyką. Zawartość serwisu jest aktualizowana kilka razy dziennie. Codzienna Gazeta Muzyczna odwiedzana jest każdego miesiąca przez ponad 200 tys. unikalnych użytkowników. Od połowy kwietnia ubiegłego roku większość materiałów dostępna jest także dla klientów sieci Orange za pośrednictwem platformy wap.

„Budowa silnego portfolio rozrywkowo-muzycznego jest jednym z ważniejszych zadań, które chcemy zrealizować w rozpoczynającym się właśnie roku. Wynika to z przyjętej strategii sprzedaży i rozwoju firmy. Rozpoczęcie współpracy z CGM.pl jest bardzo istotnym etapem w realizacji tego planu. – mówi Karol Kowalski, Affiliate Manager sieci IDMnet. Nasza współpraca z tą witryną będzie w dużej mierze oparta o niestandardowe rozwiązania promocyjne i akcje sponsoringowe, które powinny być bardzo interesujące dla reklamodawców.”

IDMnet od dłuższego czasu koncentruje się na budowie prestiżowego portfolio w różnych kategoriach witryn i na dostarczaniu Klientom unikalnych rozwiązań reklamowych. Dedykowane i bardzo specjalistyczne pakiety – na przykład z grupy IDM Premium – jakie oferuje sieć są jej specyficzną wizytówką.

Serwis www.cgm.pl obsługiwany był do tej pory przez konkurencyjną sieć reklamową ARBO Media.

www.idmnet.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top