Sieć reklamy internetowej IDMnet w roku 2007 planuje intensywnie rozbudować swoje portfolio witryn o charakterze rozrywkowo-muzycznym. Jest to jeden z elementów nowej strategii sprzedaży przyjętej przez sieć. Pierwszym krokiem w tym kierunku jest rozpoczęcie współpracy z serwisem cgm.pl – Codzienną Gazetą Muzyczną.
Codzienna Gazeta Muzyczna – www.cgm.pl – powstała w 2000 roku na bazie sukcesu programu telewizyjnego 30Ton . Witryna prezentuje najświeższe informacje ze świata muzyki, a na jej stronach można znaleźć recenzje płyt, zapowiedzi i relacje najważniejszych koncertów i imprez muzycznych. Użytkownicy mają dostęp do bazy kilku tysięcy odnośników do stron związanych z muzyką. Zawartość serwisu jest aktualizowana kilka razy dziennie. Codzienna Gazeta Muzyczna odwiedzana jest każdego miesiąca przez ponad 200 tys. unikalnych użytkowników. Od połowy kwietnia ubiegłego roku większość materiałów dostępna jest także dla klientów sieci Orange za pośrednictwem platformy wap.
„Budowa silnego portfolio rozrywkowo-muzycznego jest jednym z ważniejszych zadań, które chcemy zrealizować w rozpoczynającym się właśnie roku. Wynika to z przyjętej strategii sprzedaży i rozwoju firmy. Rozpoczęcie współpracy z CGM.pl jest bardzo istotnym etapem w realizacji tego planu. – mówi Karol Kowalski, Affiliate Manager sieci IDMnet. Nasza współpraca z tą witryną będzie w dużej mierze oparta o niestandardowe rozwiązania promocyjne i akcje sponsoringowe, które powinny być bardzo interesujące dla reklamodawców.”
IDMnet od dłuższego czasu koncentruje się na budowie prestiżowego portfolio w różnych kategoriach witryn i na dostarczaniu Klientom unikalnych rozwiązań reklamowych. Dedykowane i bardzo specjalistyczne pakiety – na przykład z grupy IDM Premium – jakie oferuje sieć są jej specyficzną wizytówką.
Serwis www.cgm.pl obsługiwany był do tej pory przez konkurencyjną sieć reklamową ARBO Media.
www.idmnet.pl
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
- Black Week według Shoper: Rekordowe zakupy, wzrost popularności płatności online i strategie marketingowe sprzedawcówBlack Week to nie tylko czas intensywnych zakupów, ale również okres analizy trendów konsumenckich i zachowań klientów. W trakcie tego ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.