Sieć reklamy internetowej IDMnet w roku 2007 planuje intensywnie rozbudować swoje portfolio witryn o charakterze rozrywkowo-muzycznym. Jest to jeden z elementów nowej strategii sprzedaży przyjętej przez sieć. Pierwszym krokiem w tym kierunku jest rozpoczęcie współpracy z serwisem cgm.pl – Codzienną Gazetą Muzyczną.
Codzienna Gazeta Muzyczna – www.cgm.pl – powstała w 2000 roku na bazie sukcesu programu telewizyjnego 30Ton . Witryna prezentuje najświeższe informacje ze świata muzyki, a na jej stronach można znaleźć recenzje płyt, zapowiedzi i relacje najważniejszych koncertów i imprez muzycznych. Użytkownicy mają dostęp do bazy kilku tysięcy odnośników do stron związanych z muzyką. Zawartość serwisu jest aktualizowana kilka razy dziennie. Codzienna Gazeta Muzyczna odwiedzana jest każdego miesiąca przez ponad 200 tys. unikalnych użytkowników. Od połowy kwietnia ubiegłego roku większość materiałów dostępna jest także dla klientów sieci Orange za pośrednictwem platformy wap.
„Budowa silnego portfolio rozrywkowo-muzycznego jest jednym z ważniejszych zadań, które chcemy zrealizować w rozpoczynającym się właśnie roku. Wynika to z przyjętej strategii sprzedaży i rozwoju firmy. Rozpoczęcie współpracy z CGM.pl jest bardzo istotnym etapem w realizacji tego planu. – mówi Karol Kowalski, Affiliate Manager sieci IDMnet. Nasza współpraca z tą witryną będzie w dużej mierze oparta o niestandardowe rozwiązania promocyjne i akcje sponsoringowe, które powinny być bardzo interesujące dla reklamodawców.”
IDMnet od dłuższego czasu koncentruje się na budowie prestiżowego portfolio w różnych kategoriach witryn i na dostarczaniu Klientom unikalnych rozwiązań reklamowych. Dedykowane i bardzo specjalistyczne pakiety – na przykład z grupy IDM Premium – jakie oferuje sieć są jej specyficzną wizytówką.
Serwis www.cgm.pl obsługiwany był do tej pory przez konkurencyjną sieć reklamową ARBO Media.
www.idmnet.pl
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.