Polska platforma sklepowa IdoSell integruje się ze Stripe – jednym z największych fintechów na świecie. Dzięki temu ponad 6,5 tys. profesjonalnych sklepów internetowych będzie mogło skorzystać z usługi, która pomoże im wyjść z ofertą na zagraniczne rynki.
Bardzo zależy nam na tym, żeby polscy sprzedawcy nie ograniczali się tylko do jednego rynku. E-commerce ma ogromny potencjał i pozwala m.in. na dotarcie do 440 mln klientów z Unii Europejskiej. Ogromnie cieszymy się, że jako pierwsi w Polsce możemy współpracować z tak znaczącym partnerem. Tym bardziej, że integracja ze Stripe umożliwi naszym merchantom na wykonanie kolejnego kroku w stronę podboju zagranicznych rynków – mówi brand manager z IdoSell. Sklepy internetowe oparte o platformę IdoSell, które zdecydują się na włączenie Stripe, automatycznie zaoferują swoim klientom wiele płatności kartowych i lokalnych – dostępnych w ponad 40 krajach (w tym w całej UE) i w ponad 135 walutach.
IdoSell – platforma rozwijana przez IAI
IdoSell to polska platforma sklepowa rozwijana przez IAI. W tym momencie to najbardziej efektywny sprzedażowo SaaS w kraju. Tylko w 2021 roku GMV (łączna wartość sprzedanych towarów) w e-sklepach IdoSell wyniosło ponad 14 mld zł. IdoSell od ponad 21 lat współtworzy sklepy internetowe, których sprzedaż rośnie dwukrotnie szybciej niż średnia rynkowa. Oferuje zaawansowane technologicznie narzędzia i funkcjonalności, które pozwalają na dużą sprzedaż i ciągły rozwój biznesu. IdoSell współpracuje z takimi partnerami jak InPost, Klarna, Facebook, Google, Wish, Amazon. W sierpniu ubiegłego roku do grupy IdoSell dołączyła węgierska platforma sklepowa Shoprenter (spółka IAI kupiła pakiet większościowy tej firmy).
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.