Serwis Wirtualnej Polski poświęcony XXI Zimowym Igrzyskom Olimpijskim w Kanadzie – igrzyska.wp.pl/vancuver – jest przykładem współdziałania WP i TP S.A. w ramach Grupy TP. Witrynę sponsoruje Telekomunikacja Polska S.A., która jest jednym z donatorów polskiej drużyny olimpijskiej. Efektem współpracy WP i TP są przede wszystkim funkcjonalności przygotowane z myślą o użytkownikach witryny. Poza tym strona graficzna serwisu opiera się na elementach charakterystycznych dla brandingu TP (kolorystyka, fonty, tapeta).
Jedną z niespodzianek jest konkurs dla fanów sportów zimowych i kibiców polskich olimpijczyków. W zabawie chodzi o wytypowanie przez internautów wydarzenia dnia. Codziennie, do zakończenia zawodów, uczestnicy konkursu będą mogli głosować na ten – ich zdaniem – najważniejszy epizod. Osobom, które oddadzą głos na najczęściej wymieniane wydarzenie, przyznane zostaną punkty. Na zakończenie igrzysk będą one zliczone, a pięć osób najwyżej klasyfikowanych otrzyma specjalne wyróżnienia. Pulę nagród tworzą zegarki marki Tissot T-Sport o wartości 1500 zł każdy oraz sprzęt narciarski z autografem Tomasza Sikory.
Wśród innych funkcjonalności serwisu, uruchomionych w ramach współpracy z TP, internauci znajdą również aplikację na pulpit, która informować będzie o najnowszych newsach olimpijskich oraz grę flashową pozwalającą na sprawdzenie swoich sił w jednej z dyscyplin olimpijskich.
Serwis dedykowany zimowej olimpiadzie w Vancouver to kompleksowe źródło informacji o Igrzyskach. Znalazły się tu m.in. informacje o wszystkich dyscyplinach olimpijskich, dokładne terminarze zawodów, tabele wyników, klasyfikacje medalowe, galerie zdjęć, najświeższe wiadomości. Internauci poznają tu sylwetki polskich olimpijczyków, dowiedzą się więcej o historii igrzysk.
Partnerem programowym serwisu jest Polski Komitet Olimpijski. Dzięki zawartej z PKOl umowie w witrynie znajdą się dodatkowe materiały, m.in. bezpośrednie korespondencje z Vancouver.
http://igrzyska.wp.pl/vancouver
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.