Piotr Walter, TVN24, Tomasz Sekielski i Andrzej Morozowski, PZL, Starcom, AMS, Rowland Communications i K2 – to tylko niektórzy z zwycięzców Impactorów 2006.
To już dziewiąta edycja w trakcie której przyznano nagrody Impactory dla najwybitniejszych ludzi, firm oraz mediów, których działalność w największym stopniu przyczynia się do rozwoju branży reklamowej. Nagrody są wręczane w 11 kategoriach, w tym dla Człowieka Roku 2006 przemysłu mediowego.
Lista nagrodzonych i uzasadnienia:
Człowiek Roku przemysłu mediowego:
Piotr Walter
Za to, że doprowadził Grupę TVN do udanego debiutu giełdowego – po 11 miesiącach cena akcji wzrosła ponad dwukrotnie. Za sprawnie kierowanie kilkoma stacjami: TVN, TVN24, TVN 7, TVN Turbo, TVN Style, TVN Metero oraz iTVN. Duży plus za zgromadzenie wielu utalentowanych dziennikarzy, utrzymanie ich i stworzenie warunków do rozwoju.
Najbardziej wiarygodne medium:
TVN24
Za atrakcyjną formułę, szybkość informowania, rosnący profesjonalizm. Za obiektywizm i bezstronność w czasie kampanii wyborczej.
Najbardziej wiarygodny dziennikarz:
Andrzej Morozowski i Tomasz Sekielski
Za odwagę i bezkompromisowość i nie uleganie naciskom w pokazywaniu prawdy oraz demaskowaniu korupcji z natężeniem „bomby atomowej”. Za program „Teraz My”.
Najbardziej wiarygodny reklamodawca:
Toyota Motor Poland
Za oryginalność i naturalność reklam.
Najbardziej podziwiana agencja reklamowa roku:
PZL
Za nieustannie wysoką kreatywność, wyczucie polskich klimatów, za dobrą atmosferę i relacje pracowników z szefami. Za to, że wyznacza trendy polskiej reklamy a jej kampanie, takie jak dla Plusa GSM i Lotto wchodzą do kanonu kultury i języka.
Najbardziej podziwiany dom mediowy roku:
Starcom
Za dbałość o efektywność realizowanych kampanii oraz wysoki standard obsługi klientów.
Najbardziej podziwiana agencja PR roku:
Rowland Communications
Za nieustająco najwyższy poziom profesjonalizmu, skuteczność oraz trwale wysokie standardy.
Najbardziej podziwiana agencja BTL roku:
TequilaPolska
Za to, że tak długo pozostaje na pozycji lidera i wciąż potrafi utrzymać wysoki poziom prac dla klientów. I za to, że wciąż najwięcej o niej słychać w środowisku reklamowym
Najbardziej podziwiana firma outdoorowa roku:
AMS
Za pomysł z uporządkowaniem rynku wielkoformatowych nośników naściennych, za niezmiennie wysoką jakość obsługi klientów.
Najbardziej podziwiany instytut badawczy roku
MillwardBrown SMG/KRC:
Za świetne narzędzia badawcze, doskonały i doświadczony zespół. Za wciąż niezagrożoną pozycję lidera, pilotażowy projekt TGI, za wygrany przetarg na prowadzenie badań czytelniczych przez kolejne 3 lata, mimo ostrej krytyki wydawców.
Najbardziej podziwiana agencja interaktywna roku:
K2
Za kreatywność i otwartość na potrzeby klienta oraz stały rozwój agencji i usług, z jednoczesnym prowadzeniem edukacji rynku.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.