Impactory 2006 rozdane

Piotr Walter, TVN24, Tomasz Sekielski i Andrzej Morozowski, PZL, Starcom, AMS, Rowland Communications i K2 – to tylko niektórzy z zwycięzców Impactorów 2006.
To już dziewiąta edycja w trakcie której przyznano nagrody Impactory dla najwybitniejszych ludzi, firm oraz mediów, których działalność w największym stopniu przyczynia się do rozwoju branży reklamowej. Nagrody są wręczane w 11 kategoriach, w tym dla Człowieka Roku 2006 przemysłu mediowego.

Lista nagrodzonych i uzasadnienia:

Człowiek Roku przemysłu mediowego:
Piotr Walter

Za to, że doprowadził Grupę TVN do udanego debiutu giełdowego – po 11 miesiącach cena akcji wzrosła ponad dwukrotnie. Za sprawnie kierowanie kilkoma stacjami: TVN, TVN24, TVN 7, TVN Turbo, TVN Style, TVN Metero oraz iTVN. Duży plus za zgromadzenie wielu utalentowanych dziennikarzy, utrzymanie ich i stworzenie warunków do rozwoju.

Najbardziej wiarygodne medium:
TVN24

Za atrakcyjną formułę, szybkość informowania, rosnący profesjonalizm. Za obiektywizm i bezstronność w czasie kampanii wyborczej.

Najbardziej wiarygodny dziennikarz:
Andrzej Morozowski i Tomasz Sekielski

Za odwagę i bezkompromisowość i nie uleganie naciskom w pokazywaniu prawdy oraz demaskowaniu korupcji z natężeniem „bomby atomowej”. Za program „Teraz My”.

Najbardziej wiarygodny reklamodawca:
Toyota Motor Poland

Za oryginalność i naturalność reklam.

Najbardziej podziwiana agencja reklamowa roku:
PZL

Za nieustannie wysoką kreatywność, wyczucie polskich klimatów, za dobrą atmosferę i relacje pracowników z szefami. Za to, że wyznacza trendy polskiej reklamy a jej kampanie, takie jak dla Plusa GSM i Lotto wchodzą do kanonu kultury i języka.

Najbardziej podziwiany dom mediowy roku:
Starcom

Za dbałość o efektywność realizowanych kampanii oraz wysoki standard obsługi klientów.

Najbardziej podziwiana agencja PR roku:
Rowland Communications

Za nieustająco najwyższy poziom profesjonalizmu, skuteczność oraz trwale wysokie standardy.

Najbardziej podziwiana agencja BTL roku:
TequilaPolska

Za to, że tak długo pozostaje na pozycji lidera i wciąż potrafi utrzymać wysoki poziom prac dla klientów. I za to, że wciąż najwięcej o niej słychać w środowisku reklamowym

Najbardziej podziwiana firma outdoorowa roku:
AMS

Za pomysł z uporządkowaniem rynku wielkoformatowych nośników naściennych, za niezmiennie wysoką jakość obsługi klientów.

Najbardziej podziwiany instytut badawczy roku
MillwardBrown SMG/KRC:

Za świetne narzędzia badawcze, doskonały i doświadczony zespół. Za wciąż niezagrożoną pozycję lidera, pilotażowy projekt TGI, za wygrany przetarg na prowadzenie badań czytelniczych przez kolejne 3 lata, mimo ostrej krytyki wydawców.

Najbardziej podziwiana agencja interaktywna roku:
K2

Za kreatywność i otwartość na potrzeby klienta oraz stały rozwój agencji i usług, z jednoczesnym prowadzeniem edukacji rynku.


www.impactor.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top