11 października wystartowała nowatorska kampania reklamowa informująca Internautów o nowym cyklu programów na kanale Discovery – Zero Hour. Kreacja do kampanii została przygotowana przez agencję Interactive Marketing Partner Polska.
Jest to najbardziej zaawansowana technologicznie kampania w polskim Internecie – prócz tradycyjnych elementów, takich jak grafika i tekst, wykorzystuje streaming, czyli technologię, która umożliwia przesył dźwięku i obrazu w czasie rzeczywistym. Kreacja składa się z filmu, opisu programu i formularza rejestracyjnego. Wszystko to pojawia się na expand billboardzie.
Do tej pory jeszcze nikt w Polsce nie umieścił na rozwijającym się billboardzie i nie połączył ze sobą: ponad 90-cio sekundowego filmu, formularza rejestracyjnego zbierającego adresy e-mail i numery telefonów komórkowych, przewijanego pola tekstowego oraz zegara odmierzającego czas, jaki pozostał do rozpoczęcia programu.
Podobnie jak w przypadku wcześniejszych kampanii wykorzystujących streaming rozmiar przesyłanych plików jest automatycznie dostosowywany do prędkości łącza, za pomocą którego Internauta korzysta z zasobów Sieci – użytkownicy dysponujący szybkim stałym łączem mogą obejrzeć pełną kreację, zawierającą dłuższy film (zwiastun programu wraz z komentarzem lektora). Osoby korzystające z modemów i zwykłych łącz telefonicznych automatycznie otrzymują dostosowaną do ich potrzeb kreację ze skróconym filmem i komentarzem lektora. W ten sposób kreacja intryguje, a nie irytuje Internautów.
'To jest w pełni nowatorskie rozwiązanie, które łączy ze sobą zaawansowany przekaz treści, interaktywność i element bezpośredniej komunikacji z użytkownikiem. Tylko Internet daje takie możliwości, a w Polsce po raz pierwszy taką kreację zrobiło Interactive Marketing Partner. To właśnie dzięki takim zaawansowanym rozwiązaniom kreacyjnym reklamodawcy będą coraz częściej sięgali po Internet jako kanał komunikacji reklamowej.’ – mówi Tomasz Cisek, dyrektor sprzedaży IMPartner.
Za zakup kampanii odpowiedzialna jest Media Direction OMD we współpracy z CR Media Consulting. Kreacja Discovery Zero Hour realizowana była od 11.10.2004 do 13.10.2004 na witrynach: Wirtualna Polska, Onet, Gazeta, Interia, Przekrój, Wprost, Businessweek, Dziennik Pap, Super Express, RadioZet, Brief, Independent, WarszawaOnLine, PanoramaFirm.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.