Imperium Gier WP polepsza statystyki

Opublikowano: 4 sierpnia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Serwis Wirtualnej Polski poświęcony grom komputerowym osiągnął rekordowe statystyki na przekór panującym opiniom na temat słabszej aktywności internautów w okresie wakacyjnym. Oglądalność Imperium Gier zwiększyła się o ponad 1/3 w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego, a liczba jego użytkowników zwiększyła się o ponad 60%. Są to najwyższe wskaźniki w historii serwisu.

„Dobre wyniki serwisu to efekt ciągłej pracy nad jego doskonaleniem oraz błyskawicznej reakcji na najnowsze trendy obserwowane w branży gier komputerowych. – mówi Robert Kowalski, Koordynator Serwisu Imperium Gier WP. Nasi użytkownicy to pasjonaci, którzy oczekują dostępu do pełnych, interaktywnych i możliwie najbardziej aktualnych zasobów dotyczących ich ulubionej rozrywki. Jak pokazują statystyki, udaje się nam coraz lepiej zaspokajać te oczekiwania.”

Miłośnicy gier komputerowych zapraszani są także do zabierania głosu na forum oraz do głosowania na najlepsze ich zdaniem produkty. Serwis jest bowiem organizatorem uznanego w branży corocznego plebiscytu „Imperatory”, w którym na podstawie opinii dziennikarzy pism branżowych, dystrybutorów gier oraz internautów wyłaniane są najlepsze produkty wydane na rynku polskim. W tym roku odbyła się już piąta edycja „Imperatorów”.

„Stawiamy na interaktywność – będziemy w coraz większym stopniu zachęcać użytkowników do aktywnego uczestnictwa i współtworzenia serwisu – dodaje Robert Kowalski. Jesteśmy w trakcie przygotowywania nowych propozycji oraz ciekawostek, które wkrótce pojawią się on-line. W związku z rosnącym zainteresowaniem naszych graczy, przyjrzymy się także bardziej szczegółowo zagadnieniom dotyczącym konsoli do gier komputerowych”.

http://gry.wp.pl

Sylwester KozakImperium Gier WP polepsza statystyki

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.