Gazeta.pl nawiązała współpracę z firmami reklamy zewnętrznej AMS i Ströer Polska. Dzięki niej informacje z serwisów Agory będzie można zobaczyć w warszawskim metrze.
W ramach współpracy na ekranach na stacjach i w wagonach metra już w czerwcu pojawią się informacje sportowe z serwisu Sport.pl, treści rozrywkowe z serwisu Plotek.pl oraz informacje kulturalno-imprezowe z serwisu Co Jest Grane (cjg.gazeta.pl). W lipcu oferta zostanie poszerzona o kolejne serwisy, m.in. Alert24.pl z informacjami od czytelników i dziennikarzy obywatelskich.
– Portalowi Gazeta.pl zależy na docieraniu z informacjami do jak największej grupy czytelników przy wykorzystaniu nowych platform komunikacji. Ekrany w metrze są naturalnym rozwinięciem kanałów dystrybucji treści portalu Gazeta.pl. Bardzo ważne jest też dla nas to, że możemy uczestniczyć w pionierskich na polskim rynku projektach, które są dostępne już na Zachodzie – mówi Paweł Stremski, kierownik redakcji newsowej Gazeta.pl.
Dzięki nawiązanej współpracy, Gazeta.pl będzie docierała do ponad 400 tys. pasażerów warszawskiego metra dziennie, zarówno w wagonach – poprzez CityInfoTv przygotowaną przez AMS, jak i na stacjach – na Infoscreenach Ströera.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.