Infovide i Xtrade razem

Opublikowano: 23 stycznia 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

Infovide będzie wdrażać i promować rozwiązania służące do przeprowadzania transakcji handlowych na platformie B2B Xtrade.

Xtrade S.A i Infovide podpisały umowę o współpracy, na mocy której Infovide będzie wdrażać i promować rozwiązania służące do przeprowadzania transakcji handlowych na platformie B2B Xtrade. Umowa dotyczy wdrożenia aplikacji eProcurement opracowanej i firmowanej przez Commerce One.

Infovide będzie korzystać z platformy Xtrade również jako kupujący, dzięki zastosowaniu aplikacji Commerce One we własnej firmie.

Umowa ta jest trzecią podpisaną przez Xtrade, wcześniej podobne porozumienia z platformą zawarły firmy ComputerLand i Optimus Enterprise.

“Współpraca z Xtrade pozwoli nam rozszerzyć dotychczasową ofertę, a także uczestniczyć w rozwoju rynku B2B w Polsce. Platforma Xtrade gwarantuje jej użytkownikom optymalizację procesów zakupowych oraz minimalizację kosztów zbytu i zaopatrzenia Jestem przekonany, iż będziemy jeszcze skuteczniej doradzać naszym klientom poprzez wykorzystanie nowoczesnych technologii informatycznych tak, by przyniosły one im jak największą korzyść w jak najkrótszym czasie.” – powiedział Artur Król, Dyrektor Generalny Infovide Sp. z o.o.

“Zawarte porozumienie o współpracy z Infovide jest dla nas ogromnym sukcesem. Zyskaliśmy silnego partnera, który jako firma konsultingowa o dobrze ugruntowanej pozycji na polskim rynku, w pełni docenia zalety rozwiązania eProcurement. Korzyści osiągane dzięki platformie B2B Xtrade, mogą być z sukcesem oferowane klientom Infovide” – powiedziała Anna Sieńko, Prezes Zarządu, Xtrade S.A.

http://www.infovide.pl
http://www.xtrade.com.pl

Sylwester KozakInfovide i Xtrade razem

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.