InPost udostępnił nową aplikację mobilną. W jej ramach użytkownicy mogą skorzystać bezpłatnie z usług, które obejmują m.in. statusy i śledzenie drogi przesyłek, dodatkowe powiadomienia, możliwość odbioru czy zapłaty za pobraniem.

Najnowsza aplikacja mobilna jest nie tylko prosta i intuicyjna – ale posiada wiele udogodnień dla naszych użytkowników. Teraz jeszcze szybciej można odebrać, skorzystać z opcji śledzenia drogi przesyłki. Łatwo można generować kody QR, które umożliwiają odbiór paczki w kilka sekund czy płacić za pobraniem. Te udogodnienia to kolejny etap zaawansowanej informatyzacji InPostu – nasi kurierzy zostali wyposażeni w nowoczesne tablety, a Paczkomaty zaczynają oferować coraz więcej usług dodatkowych – w tym także finansowych – mówi Rafał Brzoska, prezes InPost.
Aplikacja zapewnia:
- śledzenie przesyłek – powiadomienia w postaci notyfikacji (statusy paczek)
- możliwość otrzymywania powiadomień w momencie zbliżenia się do Paczkomatu, w którym czeka paczka (200m, 500m, 1000m – geofencing)
- możliwość wyszukania Paczkomatu lub POP’u InPost w okolicy (mapa)
- możliwość obserwowania paczki własnej lub „obcej” (np. kogoś z rodziny)
- funkcję nawigacji do wybranego Paczkomatu i Punktu Obsługi Klienta
- możliwość „dzielenia się paczkami” czyli łatwo przesłać dane do odbioru paczki przez członka rodziny lub znajomego
- informacje o odebranych przesyłkach w archiwum
- kod odbioru oraz kod QR w aplikacji do szybkiego odbioru paczki
- brak potrzeby rejestrowania każdego numeru paczki w aplikacji
- możliwość nadania własnej nazwy dla paczki
- możliwość zapłaty za paczki pobraniowe
Ponadto InPost w ramach współpracy z ZEBRA Technologies wyposażył 3800 pracowników terenowych w komputery mobilne z ekranem dotykowym Zebra TC56. Modele, działające pod kontrolą systemu Android, umożliwiają szybsze i bardziej precyzyjne wykonywanie zadań związanych z obsługą paczek. Dzięki temu wydajność dostaw InPost wzrosła nawet o 10%.
InPost wprowadza także elektryczne samochody dostawcze. Pierwsze dostawy do Paczkomatów InPost w oparciu o ekologiczną flotę rozpoczęły się już w Krakowie. Do 2020 roku 30% floty InPost będą stanowić samochody elektryczne. InPost – na mocy porozumienia o współpracy – rozpoczął instalację Paczkomatów InPost przy sklepach Dino w całej Polsce.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Kongres CyberTrust 2023
28.11.2023 - 29.11.2023
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Black Week według Shoper: Rekordowe zakupy, wzrost popularności płatności online i strategie marketingowe sprzedawcówBlack Week to nie tylko czas intensywnych zakupów, ale również okres analizy trendów konsumenckich i zachowań klientów. W trakcie tego ...
- Co czwarta firma w Polsce nie myśli o KSeF. Dla czynnych płatników VAT system będzie obowiązkowy od lipca 2024Nadal 27 proc. firm nie przygotowało się do wdrożenia Krajowego Systemu e-Faktur, który od 1 lipca 2024 roku będzie obowiązkowy ...
- Już 6 000 urządzeń Paczkomat® w Wielkiej Brytanii i 4 000 we FrancjiInPost powiększył sieć swoich urządzeń Paczkomat® w Europie o kolejne 2 000 lokalizacji. W Wielkiej Brytanii dostępnych jest już 6 ...
- Barometr Retail: omnichannel oraz personalizacja najmocniej wpłynęły na retail w 2023 r.Jak pokazują wyniki ostatniego już w tym roku badania Barometr Retail firmy doradczo-technologicznej Future Mind, eksperci branży retail za dwa ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.