Grupa Integer.pl uruchomiła nowy korporacyjny serwis internetowy. Witryna adresowana jest do partnerów biznesowych, handlowców, akcjonariuszy i inwestorów spółki Integer.pl oraz dziennikarzy. Nowa strona www zawiera informacje o grupie kapitałowej, aktualności ze spółek oraz zakładkę Relacje inwestorskie, zaprojektowaną według wytycznych Giełdy Papierów Wartościowych. Serwis dostępny jest pod adresem www.integer.pl.
Uruchomienie nowej strony www jest kolejnym etapem – po odświeżeniu i unowocześnieniu logotypów spółek oraz nazwy InPost – wdrażania nowoczesnego systemu identyfikacji wizualnej Grupy Integer.pl. Jednym z kluczowych założeń witryny było uporządkowanie i usystematyzowanie komunikacji z klientami oraz inwestorami firmy. Serwis charakteryzuje przejrzysty układ strony, intuicyjna nawigacja i nowoczesna grafika, utrzymana w szaro-żółtej kolorystyce, symbolizującej profesjonalizm, nowoczesność oraz potencjał spółek z Grupy.
Nowa witryna pełni rolę strony korporacyjnej oraz umożliwia szybki dostęp do stron produktowych. Informacje w menu głównym pogrupowano w 5 zakładkach. Zainteresowani znajdą w serwisie aktualności o Grupie oraz profil działalności giełdowej spółki Integer.pl. Ponadto, strona zawiera – przygotowaną głównie z myślą o inwestorach i akcjonariuszach oraz mediach – zakładkę Relacje inwestorskie, opracowaną zgodnie z rekomendacjami GPW oraz wytycznymi zawartymi w Dobrych praktykach spółek notowanych na GPW. Prezentuje ona podstawowe dane na temat spółki Integer.pl i jej wskaźników finansowych, raporty bieżące i okresowe, notowania akcji oraz kalendarium inwestora. Użytkownicy znajdą również przydatne linki oraz dokumenty formalne do pobrania.
Otwarta, aktywna i spójna polityka informacyjna to dla Grupy Integer.pl wyznacznik skutecznej komunikacji z klientami i inwestorami. Chcemy, aby nowa strona internetowa ułatwiła dostęp do informacji o spółkach, a jej koncepcja graficzna oddawała charakter prowadzonej przez Grupę działalności. Unowocześniony serwis www wpisuje się w przyjęty przez nas w 2009 roku system identyfikacji wizualnej i odpowiada misji Grupy Integer.pl, zakładającej szybkość działania, innowacyjność oraz konkurencyjność cenową. Wierzymy, że nowa strona będzie cennym źródłem informacji dla wszystkich osób zainteresowanych spółką i jej ofertą. – mówi Rafał Brzoska, prezes zarządu Grupy Integer.pl.
Nowy serwis informacyjny stanowi kompendium wiedzy na temat działalności poszczególnych spółek oraz sektorów, w których funkcjonują: pocztowego, kurierskiego, finansowego oraz przesyłek adresowych i bezadresowych. Witryna – oprócz łatwego i szybkiego dostępu do informacji na temat grupy kapitałowej – oferuje użytkownikom możliwość subskrypcji newsletterów informujących o bieżących wydarzeniach w poszczególnych spółkach: Integer.pl, InPost i InPost Finanse. Umożliwia również pobranie dokumentów i raportów branżowych.
Z myślą o dziennikarzach na www funkcjonuje profesjonalne Centrum Prasowe. Zakładka zawiera aktualne komunikaty na temat działalności spółek z Grupy, kalendarium wydarzeń oraz szereg przydatnych linków i materiałów do ściągnięcia. Dla wygody użytkowników nowa witryna posiada także funkcję przesyłania zapytań ofertowych.
Za koncepcję i przygotowanie www.integer.pl odpowiedzialna jest agencja Navigator.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.