Grupa Integer.pl uruchomiła nowy korporacyjny serwis internetowy. Witryna adresowana jest do partnerów biznesowych, handlowców, akcjonariuszy i inwestorów spółki Integer.pl oraz dziennikarzy. Nowa strona www zawiera informacje o grupie kapitałowej, aktualności ze spółek oraz zakładkę Relacje inwestorskie, zaprojektowaną według wytycznych Giełdy Papierów Wartościowych. Serwis dostępny jest pod adresem www.integer.pl.
Uruchomienie nowej strony www jest kolejnym etapem – po odświeżeniu i unowocześnieniu logotypów spółek oraz nazwy InPost – wdrażania nowoczesnego systemu identyfikacji wizualnej Grupy Integer.pl. Jednym z kluczowych założeń witryny było uporządkowanie i usystematyzowanie komunikacji z klientami oraz inwestorami firmy. Serwis charakteryzuje przejrzysty układ strony, intuicyjna nawigacja i nowoczesna grafika, utrzymana w szaro-żółtej kolorystyce, symbolizującej profesjonalizm, nowoczesność oraz potencjał spółek z Grupy.
Nowa witryna pełni rolę strony korporacyjnej oraz umożliwia szybki dostęp do stron produktowych. Informacje w menu głównym pogrupowano w 5 zakładkach. Zainteresowani znajdą w serwisie aktualności o Grupie oraz profil działalności giełdowej spółki Integer.pl. Ponadto, strona zawiera – przygotowaną głównie z myślą o inwestorach i akcjonariuszach oraz mediach – zakładkę Relacje inwestorskie, opracowaną zgodnie z rekomendacjami GPW oraz wytycznymi zawartymi w Dobrych praktykach spółek notowanych na GPW. Prezentuje ona podstawowe dane na temat spółki Integer.pl i jej wskaźników finansowych, raporty bieżące i okresowe, notowania akcji oraz kalendarium inwestora. Użytkownicy znajdą również przydatne linki oraz dokumenty formalne do pobrania.
Otwarta, aktywna i spójna polityka informacyjna to dla Grupy Integer.pl wyznacznik skutecznej komunikacji z klientami i inwestorami. Chcemy, aby nowa strona internetowa ułatwiła dostęp do informacji o spółkach, a jej koncepcja graficzna oddawała charakter prowadzonej przez Grupę działalności. Unowocześniony serwis www wpisuje się w przyjęty przez nas w 2009 roku system identyfikacji wizualnej i odpowiada misji Grupy Integer.pl, zakładającej szybkość działania, innowacyjność oraz konkurencyjność cenową. Wierzymy, że nowa strona będzie cennym źródłem informacji dla wszystkich osób zainteresowanych spółką i jej ofertą. – mówi Rafał Brzoska, prezes zarządu Grupy Integer.pl.
Nowy serwis informacyjny stanowi kompendium wiedzy na temat działalności poszczególnych spółek oraz sektorów, w których funkcjonują: pocztowego, kurierskiego, finansowego oraz przesyłek adresowych i bezadresowych. Witryna – oprócz łatwego i szybkiego dostępu do informacji na temat grupy kapitałowej – oferuje użytkownikom możliwość subskrypcji newsletterów informujących o bieżących wydarzeniach w poszczególnych spółkach: Integer.pl, InPost i InPost Finanse. Umożliwia również pobranie dokumentów i raportów branżowych.
Z myślą o dziennikarzach na www funkcjonuje profesjonalne Centrum Prasowe. Zakładka zawiera aktualne komunikaty na temat działalności spółek z Grupy, kalendarium wydarzeń oraz szereg przydatnych linków i materiałów do ściągnięcia. Dla wygody użytkowników nowa witryna posiada także funkcję przesyłania zapytań ofertowych.
Za koncepcję i przygotowanie www.integer.pl odpowiedzialna jest agencja Navigator.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.