Integracja SEM i e-mail marketingu

Opublikowano: 10 września 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Agencja Bluerank i SARE nawiązały w sierpniu br. współpracę. Partnerstwo obejmuje realizację zintegrowanych kampanii reklamowych oraz wspólne edukowanie rynku w zakresie SEM. Bluerank i SARE realizować będą projekty marketingowe łączące skuteczność działań reklamowych w wyszukiwarkach oraz efektywność e-mailingów promocyjnych.

Współpraca zapewni również dodatkowe korzyści Klientom obu firm, którzy na preferencyjnych warunkach będą mogli korzystać z ich usług, oferowanych w zakresie search engine marketing oraz e-mail marketing (zarówno na poziomie doradztwa, jak i wykonawstwa).

Podejmowane w ramach partnerstwa Bluerank i SARE przedsięwzięcia, pozwolą ponadto skutecznie informować rynek na temat możliwości biznesowego wykorzystania SEO i PPC w poszczególnych branżach. Cyklicznie, w newsletterach SARE pojawiać się będą, przygotowywane przez Bluerank, informacje (badania, case studies, porady) poświęcone optymalizacji i pozycjonowaniu stron WWW, oraz kampaniom linków sponsorowanych.

Według badania przeprowadzonego przez Forbes („Ad effectiveness survey 2009”), to właśnie marketing w wyszukiwarkach oraz e-mailing uznawane są za najskuteczniejsze metody m.in. podnoszenia sprzedaży online.

Wyniki badań „Ad effetiveness survey 2009”

Ranking działań marketingowych ocenianych najlepiej pod względem generowanej konwersji (przez respondentów z USA dysponujących budżetem przekraczającym 1 mln USD):

  1. SEO (53%)
  2. PPC (43%)
  3. e-mail marketing (39%)
  4. targetowanie behawioralne (27%)

Ranking stworzony na podstawie odpowiedzi respondentów z budżetem mniejszym niż 1 mln USD:

  1. SEO (48%)
  2. e-mail marketing (36%)
  3. PPC (33%)
  4. targetowanie behawioralne (21%)

www.bluerank.pl

www.sare.pl

Robert ZarychtaIntegracja SEM i e-mail marketingu

Podziel się!

O autorze

robert