Agencja Interaktywna OS3 multimedia przygotowała dla Inteligo kolejny, tym razem zimowy serwis internetowy. Strona inteligo.pl/zima przypomina, że takie czynności jak wybór prezentów świątecznych czy zakup ubezpieczenia przed wyjazdem narciarskim można wykonać bardzo szybko i wygodnie wprost ze strony WWW. Celem serwisu jest też zachęcenie internautów do korzystania z kart Inteligo Visa Electron przy wykonywaniu transakcji bezgotówkowych.
– Rozumiemy, że potrzeby naszych odbiorców zmieniają się w zależności od sezonu i okoliczności. Z naszą pomocą można nie wychodząc z domu kupić prezenty dla bliskich, wysłać znajomym kartkę świąteczna czy załatwić ubezpieczenie na zimowy wyjazd – mówi Artur Więckowski, Dyrektor Działu Marketingu Inteligo Financial Services S.A.
Z okazji świąt Bożego Narodzenia Inteligo przygotował niespodzianki dla swoich klientów. W serwisie ogłoszony został konkurs, w którym można wygrać samochód osobowy Toyota Corolla Verso, zestaw kina domowego Sony czy budzik cyfrowy Visa. W konkursie biorą udział wszyscy, którzy do końca grudnia skorzystają z dowolnej karty Inteligo Visa Electron. Ponadto pierwsze 1000 osób, które dokona transakcji bezgotówkowych łącznie na kwotę powyżej 1000 zł. otrzyma oryginalne kalendarze osobiste na 2005 rok.
– Internet to nie tylko medium. To nowa rzeczywistość. Coraz więcej aktywności życiowych prowadzonych jest w Internecie lub za jego pomocą. Dlatego wiele firm decyduje się na wprowadzanie elementów związanych z porą roku lub nadchodzącymi świętami. Takie działanie wzmacnia relacje z klientami i buduje poczucie bliskości między firmą a jej klientami – twierdzi Marcin Maj, Client Service Director OS3 multimedia.
Serwis kierowany jest do aktywnych posiadaczy konta, którzy korzystają z transakcji bezgotówkowych i szukają wygodnych rozwiązań pozwalających zaoszczędzić czas spędzany na załatwianiu wielu formalności. W akcji promującej zimową stronę Inteligo zastosowano mailing do klientów.
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
- ERLI: Dynamiczny rozwój w III kwartale 2024 rokuW ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy tego roku platforma ERLI osiągnęła wartość sprzedanych towarów (GMV) na poziomie 849 mln PLN, co ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.