W wiosennym rankingu kont internetowych Gazety Wyborczej („Konto w sieci, czyli tanie bankowanie”, Maciej Samcik, GW, 30.IV.2003) konto Inteligo okazało się najtańsze wśród kont oferujących bezpłatne prowadzenie rachunku i jednocześnie wysokie oprocentowanie (powyżej 4%). W rankingu zostało ocenione 41 kont bankowości elektronicznej i wirtualnej. Spośród trójki „wirtualnych liderów” konto Inteligo okazało się być najtańszą ofertą dla wszystkich typów klientów.
Koszty prowadzenia rachunku w Volkswagen Bank Direct oraz mBanku okazały się odpowiednio o 114 i 96 zł droższe (średnio w stosunku rocznym).
W pełnym rankingu 41 kont przedstawionych w zestawieniu konkurencyjne banki wirtualne zajęły dalsze miejsca. W trzech kategoriach – dla Klientów „aktywnych”, „obrotnych” i „oszczędnych” mBank zajął odpowiednio miejsca 27, 26 i 18 a Volkswagen Bank (Konto Standard) miejsca 23, 29 i 32. Konto Inteligo znalazło się tu dwukrotnie na 5 i raz na 7 pozycji (dla klienta oszczędnego). W rankingu brały udział także konta oferujące oprocentowanie na poziomie 0-0.5%, jednak odsetek doliczanych klientom nie brano pod uwagę.
Agresywnie reklamowane oferty innych banków wypadły drożej w stosunku do Inteligo. I tak np. Lukas Bank (e-konto) jest droższy średnio o 72 zł, a BZ WBK (Konto 24) o 210 zł.
„Wynik raportu jest potwierdzeniem wyjątkowej atrakcyjności finansowej konta Inteligo, które oferuje klientom nie tylko unikatową funkcjonalność i najlepszą dostępność (m.in. darmowe wpłaty w placówkach PKO BP i darmowe wypłaty w 1700 bankomatach sieci Banku), ale również niskie koszty użytkowania i wysokie oprocentowanie rachunków” – powiedział Tomasz Kaźmierowski, Prezes Zarządu Inteligo Financial Services S.A.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.