Interactive Solutions rusza na Wschód

Agencja Interactive Solutions przygotowała kreację reklamy internetowej dla firmy AutoSummit, największego na Ukrainie dilera samochodów marki Toyota. Zakończona w grudniu kampania miała bardzo wysoką skuteczność. Jest to kolejny przykład udanej ekspansji polskiej firmy internetowej poza granicę Polski.
Na zimę firma AutoSummit – największy na Ukrainie oficjalny diler samochodów marki Toyota –  przygotowała gorącą akcję sprzedażową wszystkich modeli Toyoty Avensis. Agencja Interactive Solutions odpowiadała za kompleksowe przygotowanie kreacji oraz poszczególnych form reklamowych.

Prace rozpoczęły się od przygotowania dwóch różnych koncepcji i przedstawienia ich klientowi. Po konsultacjach i wyborze właściwego projektu rozpoczął się proces realizacji. Główna część kampanii oparta była na reklamach emitowanych na warstwie (top layer), które dają bardzo duże możliwości pod względem kreacji. Zadaniem agencji było także dostosowanie kreacji typu Rich Media do standardowych bannerów wyświetlanych w serwisach nie objętych główną kampanią.

“To pierwszy nasz projekt zrealizowany na Ukrainie, a co za tym idzie towarzyszyły mu szczególne emocje, które były tym większe, że czas przewidziany na przygotowanie kreacji był bardzo krótki. Wszystko jednak przebiegało bardzo sprawnie, a efekt końcowy mówi sam za siebie. Ponad dwudziesto procentowy wskaźnik CTR jest najlepszym komentarzem do tego, jak wysoka była skuteczność tej kampanii.” – mówi Tomasz Wileński, Dyrektor Zarządzający firmy Interactive Solutions.

W trakcie kampanii wyświetlono około pół miliona odsłon, a internauci wykonali ponad 90 tysięcy kliknięć i wejść na strony reklamodawcy. Dzięki temu stosunek kliknięć do całkowitej liczby wyświetleń reklamy wyniósł ponad 20%, a na niektórych witrynach i serwisach zanotowano aż 38 procentowy wskaźnik CTR. Dodatkowym efektem był bardzo duży wzrost notowań w ukraińskich rankingach, katalogach tematycznych i wyszukiwarkach – w katalogu Bigmir.net, jednym z najpopularniejszych tego typu serwisów na Ukrainie, strona firmy AutoSummit znalazła się na pierwszym miejscu.

„Sukces tej kampanii to kolejny dowód na to, że strategia wyjścia poza rynek krajowy, jaką obiera coraz więcej firm z branży internetowej, jest jak najbardziej słuszna. Interactive Solutions ma zamiar intensywnie rozwijać swoją działalność na Ukrainie i wierzę, że ta kampania nam w tym bardzo pomoże. Jej sukces już teraz spowodował, że kilku naszych partnerów i klientów postanowiło zwiększyć  swoje wydatki reklamowe na Ukrainie.” – dodaje Tomasz Wileński.

Za zakup mediów, planowanie i optymalizację działań na potrzeby kampanii odpowiadał ukraiński oddział firmy ClickAd.

www.interactive-solutions.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top