Według najnowszego rankingu przygotowanego przez Instytut Monitorowania Mediów, INTERIA.PL była w styczniu 2006 najchętniej cytowanym polskim portalem internetowym. Na kolejnych pozycjach w zestawieniu znalazły się Onet.pl i Wirtualna Polska.
Z raportu Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w styczniu 2006 roku w przekazach mediowych na doniesienia internetowe powoływano się 120 razy, z czego 46 razy – na informacje publikowane na stronach portalu INTERIA.PL. Kontekst, w którym najczęściej cytowano w tym okresie wiadomości pochodzące z INTERIA.PL to: 'ciekawostki’, 'życie towarzyskie’ oraz 'ekonomia, rynek, finanse’. Dużym zainteresowaniem cieszyły się także informacje z kategorii: 'polityka polska’, 'wydarzenia na świecie’ i 'nauka, technologie’.
W rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów, podsumowującym 2005 r., INTERIA.PL uplasowała się na drugim miejscu wśród najchętniej cytowanych portali internetowych. Na wiadomości zamieszczane w ubiegłym roku w portalu powołano się w mediach 562 razy.
Instytut Monitorowania Mediów w każdym miesiącu analizuje wszystkie przekazy, w których ich autorzy powołują się na doniesienia innych mediów. Badaniu poddawanych jest ok. 500 tytułów prasowych, 8 stacji telewizyjnych oraz wybrane programy 9 rozgłośni radiowych.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.