INTERIA.PL podpisała umowę o współpracy z Akademią Górniczo-Hutniczą w Krakowie. W ramach porozumienia prowadzone będą prace nad rozwojem nowych technologii internetowych realizowanych w ramach projektu badawczo – rozwojowego FABIN, który jest najnowszym przedsięwzięciem spółki INTERIA.PL. Głównymi obszarami rozwoju technologicznego będą systemy multimedialne, komunikacyjne i Społecznościowe.
W ramach współpracy uczelnia będzie bezpośrednio uczestniczyć w realizacji projektów badawczo-rozwojowych, których efektem powinny być gotowe produkty i rozwiązania dostępne dla internautów w Polsce, a w przyszłości również zagranicą. – Jesteśmy bardzo zadowoleni z możliwości współpracy z Akademią Górniczo-Hutniczą. Jestem przekonany, że wspólnie posiadamy potencjał, aby zmieniać internet poprzez wprowadzanie innowacyjnych produktów i usług dla użytkowników sieci – mówi Grzegorz Błażewicz, Prezes INTERIA.PL – Opracowaliśmy nowy sposób zaangażowania środowiska akademickiego w procesy biznesowe, który znacznie wykracza poza standardowo realizowane programy stażowe i programy rekrutacji na uczelniach wyższych.
Oprócz AGH i INTERIA.PL w projekcie FABIN (Fabryka Internetu – www.fabin.pl) uczestniczy również firma informatyczna Comarch, a także Uniwersytet Jagielloński, z którym umowa o współpracy została podpisana na początku marca br. W ramach projektu FABIN, INTERIA.PL z udziałem Uniwersytetu Technicznego w Dreźnie już przystąpiła do realizacji innowacyjnych projektów objętych finansowaniem z Unii Europejskiej.
– Projekt FABIN jest znakomitą szansą do sprawdzenia w praktyce wyników badań naukowych i z pewnością przyniesie wymierne efekty wspólnych działań w zakresie stosowania i wdrażania nowoczesnych technologii informatycznych – mówi Andrzej Litewka, Dyrektor Działu Rozwoju Technologii.
Dodatkowym celem INTERIA.PL jest zaangażowanie najzdolniejszych studentów w proces generowania i wdrażania nowych idei technologicznych i przekazanie im specyficznej wiedzy związanej z realizacją projektów internetowych.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.