INTERIA.PL podpisała umowę o współpracy z Akademią Górniczo-Hutniczą w Krakowie. W ramach porozumienia prowadzone będą prace nad rozwojem nowych technologii internetowych realizowanych w ramach projektu badawczo – rozwojowego FABIN, który jest najnowszym przedsięwzięciem spółki INTERIA.PL. Głównymi obszarami rozwoju technologicznego będą systemy multimedialne, komunikacyjne i Społecznościowe.
W ramach współpracy uczelnia będzie bezpośrednio uczestniczyć w realizacji projektów badawczo-rozwojowych, których efektem powinny być gotowe produkty i rozwiązania dostępne dla internautów w Polsce, a w przyszłości również zagranicą. – Jesteśmy bardzo zadowoleni z możliwości współpracy z Akademią Górniczo-Hutniczą. Jestem przekonany, że wspólnie posiadamy potencjał, aby zmieniać internet poprzez wprowadzanie innowacyjnych produktów i usług dla użytkowników sieci – mówi Grzegorz Błażewicz, Prezes INTERIA.PL – Opracowaliśmy nowy sposób zaangażowania środowiska akademickiego w procesy biznesowe, który znacznie wykracza poza standardowo realizowane programy stażowe i programy rekrutacji na uczelniach wyższych.
Oprócz AGH i INTERIA.PL w projekcie FABIN (Fabryka Internetu – www.fabin.pl) uczestniczy również firma informatyczna Comarch, a także Uniwersytet Jagielloński, z którym umowa o współpracy została podpisana na początku marca br. W ramach projektu FABIN, INTERIA.PL z udziałem Uniwersytetu Technicznego w Dreźnie już przystąpiła do realizacji innowacyjnych projektów objętych finansowaniem z Unii Europejskiej.
– Projekt FABIN jest znakomitą szansą do sprawdzenia w praktyce wyników badań naukowych i z pewnością przyniesie wymierne efekty wspólnych działań w zakresie stosowania i wdrażania nowoczesnych technologii informatycznych – mówi Andrzej Litewka, Dyrektor Działu Rozwoju Technologii.
Dodatkowym celem INTERIA.PL jest zaangażowanie najzdolniejszych studentów w proces generowania i wdrażania nowych idei technologicznych i przekazanie im specyficznej wiedzy związanej z realizacją projektów internetowych.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.