Polscy reklamodawcy mogą korzystać z profesjonalnego pośrednictwa w prowadzeniu kampanii internetowych, wykorzystujących boksy reklamowe. Umożliwia im to Adhelp – usługa realizowana przez nowo powołany dział specjalistów w INTERIA.PL, zajmujący się obsługą kampanii opartych o reklamę kontekstową.
– W USA znaczna część budżetów reklamowych w Internecie jest wydawana na reklamę kontekstową, podczas gdy w Polsce praktycznie nie ma podmiotów oferujących fachową obsługę w tym zakresie. Uruchamiając Adhelp chcemy zapełnić tę lukę – wyjaśnia Łukasz Pawlik, dyrektor działu e-commerce w INTERIA.PL. – Prowadzenie kampanii w wyszukiwarkach i na stronach tematycznych wymaga dużego doświadczenia, znajomości systemów reklamy kontekstowej oraz specjalistycznych narzędzi wspomagających. Wszystko to oferujemy naszym klientom – dodaje.
Do dyspozycji reklamodawców został oddany specjalny serwis ofertowy (http://www.adhelp.interia.pl/), prezentujący szczegóły korzystania z usługi Adhelp. Za jego pośrednictwem klienci mogą zlecić utworzenie i przeprowadzenie kampanii w oparciu o boksy reklamowe, zamieszczane we wszystkich najpopularniejszych wyszukiwarkach i systemach reklamy kontekstowej (m.in.: Google AdWords, boksy.interia.pl, Boksy reklamowe WP, AdKontekst, Yahoo Sponsored Search, OnetKontekst, OnetBoksy). Boksy są skutecznym narzędziem reklamowym, ze względu na targetowanie reklam po słowach kluczowych, wpisywanych przez użytkownika do wyszukiwarki, pozwalają na dotarcie do precyzyjnie określonej grupy, zainteresowanej konkretnym tematem czy produktem.
W ramach usługi Adhelp reklamodawca może liczyć na pomoc przy doborze odpowiedniej lokalizacji dla boksów, selekcję optymalnych słów i fraz kluczowych oraz kreację tekstu reklamowego dla każdego boksu. Klient ma też gwarancję, że jego kampania zostanie skalkulowana tak, by przynieść optymalny rezultat, będzie miał wgląd w jej przebieg, a po zakończeniu – otrzyma raport podsumowujący efekty akcji.
www.interia.pl
Wpisy promowane
- Zwiększenie zainteresowania poprzez reklamę cyfrową. Kiedy warto zdecydować się na ekran reklamowy?Zaistnienie w świadomości klientów to najważniejsze zadanie marketingowców promujących daną firmę. Budowanie popularności powinno odbywać się etapami, przy wykorzystaniu różnych środków przekazu. Jedną z ...
- Zadbaj o wizerunek firmy. Przydatne strategie biznesoweDziś bez odpowiedniego image’u daleko nie zajdziemy w biznesie. Coraz więcej osób dokonuje swych wyborów w oparciu o trendy i ...
Wydarzenia
IT w Służbie Zdrowia
09.02.2023
Fundamenty biznesu online [program rozwojowy dla przedsiębiorczych kobiet]
10.02.2023
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Ten Square Games zwiększa swoje zaangażowanie w krakowskie studio GamestureTen Square Games S.A. zwiększa swój udział w spółce Gamesture z 25% do 37%. Finansowanie o wartości 2,7 miliona dolarów pozwoli na zwiększenie intensywności działań ...
- Polski SentiOne szykuje europejską odpowiedź na ChatGPT dla biznesuOd początku swojego istnienia polski SentiOne zainwestował w rozwój sztucznej inteligencji ponad 42 mln zł. Obecnie firma monitoruje ponad 69,5 ...
- DRAGO entertainment planuje skup akcji własnych25 stycznia br. DRAGO entertainment zwołało Walne Zgromadzenie. W porządku obrad zaplanowano program motywacyjny dla pracowników oraz skup akcji własnych ...
- Vivid Games – przychody w 2022 to ponad 37 mln złVivid Games skupia się obecnie na rozwoju Real Boxing 2 i gier z uniwersum Eroblast. Spółka przedstawiła szacunkowe wyniki za ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.