INTERIA.PL promuje Parlament Europejski

INTERIA.PL wygrała przetarg na obsługę kampanii promującej w Polsce Parlament Europejski i jego portal internetowy. Zleceniodawcą jest Biuro Informacyjne Parlamentu Europejskiego w Polsce. W ramach projektu INTERIA.PL przygotowała specjalny serwis poświęcony tej jedynej instytucji Unii Europejskiej wyłanianej w bezpośrednich wyborach powszechnych oraz poprowadzi kompleksową kampanię reklamową w portalu.
– Celem kampanii jest dotarcie do milionów polskich internautów, którzy być może nie zetknęli się jeszcze ze stronami internetowymi Parlamentu Europejskiego. Zależy nam na wszystkich użytkownikach internetu, także ludziach młodych, którzy nie mogli jeszcze uczestniczyć w pierwszych w Polsce wyborach do Parlamentu Europejskiego w czerwcu 2004 roku, a którzy uzyskają takie prawo w następnych wyborach w 2009 roku. Mamy nadzieję, że nasza kampania przekona ich, że warto interesować się dzialalnością Parlamentu, który na równi z rządami 27 państw członkowskich współtworzy budżet i ponad polowę przepisów wchodzących w życie w całej Unii, a przez to ma istotny wpływ na codzienne życie jej 492 mln obywateli. – mówi Jacek Safuta, Dyrektor Biura Informacyjnego Parlamentu Europejskiego w Polsce.

Stworzony przez INTERIA.PL serwis www.parlamenteuropejski.interia.pl ma stanowić kompendium wiedzy o Parlamencie Europejskim i polskim Biurze Informacyjnym PE. Internauci odnajdą w nim informacje o historii, strukturze, zasadach funkcjonowania oraz wszelkich wydarzeniach związanych z tą instytucją oraz samą Unią Europejską. Użytkownicy serwisu dowiedzą się więcej o zasadzie reprezentacji w UE i polskich eurodeputowanych. W ramach serwisu stworzona została także galeria, prezentująca zdjęcia z zasobów PE, a także przewidziano w nim konkurs dla internautów, w którym można wygrać bilety do Brukseli – siedziby parlamentu. Wszystko to ma zachęcić internautów do regularnego korzystania w przyszłości z bogatych zasobów portalu internetowego Parlamentu Europejskiego www.europarl.europa.eu.

– Cieszymy się, że możemy wziąć udział w pierwszym tego typu projekcie w Polsce  i przyczynić się do wzrostu świadomości polskiego społeczeństwa o Unii Europejskiej i jej instytucjach. – mówi Grzegorz Błażewicz, Prezes zarządu INTERIA.PL. – Zamieszczone w serwisie teksty przygotowane są przez polską redakcję serwisu prasowego Parlamentu Europejskiego i przez naszych redaktorów na podstawie materiałów otrzymanych z Biura Informacyjnego PE. Staramy się, aby były one przygotowane w ciekawej i zrozumiałej dla wszystkich formie, bez niepotrzebnego żargonu prawniczego. – dodaje.

Kampania promocyjna PE w ramach portalu potrwa od 1 lutego do końca tego miesiąca.

www.parlamenteuropejski.interia.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top