INTERIA.PL wzmacnia i reorganizuje sprzedaż reklamy

W związku z wprowadzeniem nowej strategii sprzedażowej, INTERIA.PL wchodzi w 2007 rok z własnym autonomicznym działem sprzedaży reklam. Dotychczas sprzedaż reklamy na portalu INTERIA.PL odbywała się w ramach umowy o
sprzedaż reklam z firmą Broker FM, która wygasa z końcem roku.

– Zmiany podyktowane zostały koniecznością dostosowania sposobu zarządzania
działem reklamy do potrzeb rynku, tak aby odpowiednio wykorzystać jego
potencjał. – mówi Tomasz Przybyłowicz, Dyrektor Działu Sprzedaży INTERIA.PL.

Zespół działu sprzedaży został zreorganizowany, zatrudniono dodatkowe osoby,
zmianie uległa dotychczasowa struktura funkcjonowania działu. Nowa opiera
się na przejrzystym modelu segmentacji klientów, dzięki czemu utrzymany
zostanie wysoki poziom obsługi klienta. Zmiany pozwalają również na
zachowanie wysokiej autonomiczności pracowników i swobody działania, co
pozwoli na bardziej aktywne i otwarte podejście do każdego klienta.

„W obecnym czasie oprócz przejrzystych zasad współpracy i odpowiedniej
polityki cenowej, coraz bardziej liczy się szybka i sprawna reakcja na
potrzeby klienta, i właśnie na takie podejście będziemy stawiać.” – dodaje
Tomasz Przybyłowicz.

Na początku przyszłego roku dział sprzedaży INTERIA.PL planuje wprowadzenie
nowych produktów reklamowych, przygotowanych zgodnie z oczekiwaniami rynku.

Oprócz nowego cennika reklamowego, do dyspozycji klientów przygotowane
zostaną dodatkowe formy reklamowe, uwzględniające zachodzące w portalu
zmiany. Oferta dostosowana zostanie do nowych serwisów, jakie w ostatnim
czasie wprowadza portal oraz do zmian na stronie głównej INTERIA.PL.

www.interia.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top