Interia.pl ze swoja kartą w mBanku

Opublikowano: 27 stycznia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

mBank i INTERIA.PL S.A. wprowadzają do oferty partnerską kartę płatniczą. eKARTA INTERIA.PL umożliwia dokonywanie zakupów na całym świecie, zapewnia wysokie rabaty w wybranych punktach oraz oferuje podwyższony stopień bezpieczeństwa transakcji.

eKARTA INTERIA pozwala na uzyskanie wysokich rabatów na dokonane zakupy oraz dodatkowych korzyści w wybranych punktach sprzedaży, niezależnie od kwoty transakcji. eKARTA zapewnia rabaty w wysokości od 6% do 50% w 16 witrynach internetowych (pełna lista na stronie http://ekarta.interia.pl/). Ponadto opłacone eKARTĄ zakupy w Salonie Muzycznym INTERIA.PL (http://salon.interia.pl) nie są obciążane kosztami dostawy zamówienia. Lista sklepów oferujących rabaty i bezpłatną dostawę będzie stale poszerzana.

W porównaniu z tradycyjnymi kartami płatniczymi, także umożliwiającymi dokonywanie płatności podczas wirtualnych zakupów, eKARTA oferuje użytkownikowi podwyższony stopień bezpieczeństwa transakcji. Pomimo, że eKARTA powiązana jest z rachunkiem bankowym, posługiwanie się nią nie niesie ze sobą ryzyka utraty środków zgromadzonych na tym rachunku. Nieautoryzowanemu użyciu karty – nawet w przypadku jej utraty – zapobiega unikalny mechanizm ładowania i rozładowywania eKARTY. Dzięki temu, bezpośrednio przed dokonaniem płatności, posiadacz może online załadować na kartę tylko tyle pieniędzy ile potrzeba do wykonania transakcji. Bezpośrednio po dokonaniu płatności, jeżeli pozostaną na niej jeszcze środki finansowe eKARTĘ można rozładować do zera.

eKARTA wydawana jest wyłącznie posiadaczom rachunku osobistego eKONTO w mBanku. eKARTĘ INTERIA.PL zamawiać można od 22 stycznia br. Opłata za wydanie karty wynosi 25 zł.

http://ekarta.interia.pl

Sylwester KozakInteria.pl ze swoja kartą w mBanku

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.