INTERIA.PL radykalnie zmieniła wygląd strony głównej. Obecne oblicze portalu to przede wszystkim reorganizacja rozmieszczenia poszczególnych sekcji strony, znaczące zwiększenie jej przejrzystości oraz nowa, choć nie pozbawiona charakterystycznych żółtych akcentów kolorystyka.
– Od czasu poprzedniej modyfikacji strony głównej portal bardzo się rozwinął. Zdecydowanie więcej uwagi poświęciliśmy ostatnio części rozrywkowo-multimedialnej i serwisom informacyjnym, rozbudowaliśmy usługi i zakupy. Tych zmian nie było widać na stronie głównej, więc jej gruntowna modernizacja stała się koniecznością – wyjaśnia Jacek Pasławski, prezes zarządu INTERIA.PL.
Na nowej stronie głównej wyszukiwarka Google przeniesiona została na górną belkę, pojawia się rozwijalne menu serwisów portalu, a dotychczasowe cztery kolumny zastąpiono trzema. Klarowniej został zarysowany podział na serwisy typowo newsowe (Fakty, Sport, Biznes) oraz sekcję Magazyn, grupującą treści z innych serwisów portalu, zarówno tych bardziej znanych, jak np.: Motoryzacja, Kobieta czy Facet, jak i tych mniej eksponowanych, jak np.: Rowery, Ślub czy Felietony.
Wprowadzeniu nowej strony głównej towarzyszą istotne zmiany technologiczne. Jej nowa wersja powstała zgodnie ze specyfikacją XHTML 1.1, uznaną obecnie za najnowocześniejszy, a jednocześnie najbardziej restrykcyjny standard tworzenia stron WWW. Dla użytkownika fakt ten przekłada się m.in. na zauważalne przyspieszenie tempa ładowania się strony oraz większą poprawność jej wyświetlania.
Nowa wersja strony głównej jest efektem badań i analiz prowadzonych na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy. Na jej ostateczny kształt wpływ mieli także użytkownicy, którzy mogli się zapoznać ze wstępnym projektem oraz zgłosić swoje opinie odnośnie proponowanych zmian.
Od premiery portalu w 2000 roku, strona główna była trzykrotnie radykalnie modyfikowana, a kilkakrotnie – poddawana delikatnym zmianom. Ostatnia wyraźna reorganizacja i modernizacja miała miejsce ponad rok temu.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.