INTERIA.PL SA po trzech kwartałach br. zwiększyła zysk netto o 143% w stosunku do ubiegłego roku, do ponad 4,7 mln zł. Przychody łącznie za trzy pierwsze kwartały 2006 są wyższe o 42% od przychodów uzyskanych w analogicznym okresie 2005 i wynoszą aktualnie ponad 37,6 mln zł.
W dalszym ciągu utrzymuje się intensywny wzrost przychodów gotówkowych ze sprzedaży reklamy, które były w tym okresie wyższe o 60%.
W samym trzecim kwartale 2006 r. INTERIA.PL wygenerowała zysk netto w wysokości ponad 1 mln zł, o 39% wyższy niż w Q3 2005 r. W Q3 2006 r. przychody ze sprzedaży były wyższe o 29% niż w analogicznym okresie 2005 r. i osiągnęły blisko 12 mln zł.
– Uważamy wyniki spółki za pierwsze trzy kwartały br. za bardzo dobre. INTERIA.PL osiągnęła je pomimo sezonowości sprzedaży w branży reklamowej. Do końca roku będziemy koncentrować się na utrzymaniu dynamiki wzrostu przychodów i rentowności spółki – mówi Grzegorz Błażewicz, prezes INTERIA.PL – Kluczowym zadaniem nowego zarządu będzie również dalsza poprawa w zakresie wdrażania nowych produktów i usług. Do końca roku pojawią się nowe ciekawe propozycje ze strony portalu. Podtrzymujemy, że pragniemy zostać portalem numer jeden dla młodych Polaków, opierając się o rozwój usług społecznościowych, komunikacyjnych i dostarczając jak największej ilości własnych autorskich treści, w tym treści multimedialnych, wykorzystując nowe kanały dystrybucji.
Największy udział w przychodach ze sprzedaży ma reklama internetowa, której wartość po trzech kwartałach 2006 r. zamknęła się kwotą 27,2 mln zł. Utrzymuje się też wysoka dynamika wzrostu przychodów z działalności e-commerce, która po trzech kwartałach br. wyniosła 74% w stosunku do wartości osiągniętej w analogicznym okresie 2005 r.
Po trzech kwartałach br. zysk EBITDA osiągnął wartość 7,5 mln zł (wzrost o 52% z 4,9 mln zł w tym samym okresie 2005 r.), a marża EBITDA – 20,1% (w porównaniu do 18,8% po 3 kwartałach 2005 r. i 15,8% w całym 2005 r.). Rentowność operacyjna spółki wynosi 12,3%, w porównaniu do 7,2% w analogicznym okresie 2005 r.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.