Po raz piąty serwis Wiadomości Wirtualnej Polski (http://wiadomosci.wp.pl) zainicjował plebiscyt,
w którym to internauci wybierają najwybitniejszą, najciekawszą i najważniejszą postać minionego roku.
W tegorocznej edycji do zaszczytnego tytułu Człowieka Roku 2007 stanęło dziesięć postaci: Władysław Bartoszewski, Leo Beenhakker, Al Gore, Robert Kubica, Jan Rokita, Przemysław Saleta, Nicolas Sarkozy, Radosław Sikorski, Donald Tusk, Zbigniew Ziobro.
W ciągu dwóch dni użytkownicy Sieci oddali w plebiscycie ponad 120 tysięcy głosów. Głosować można do 13 stycznia.
Tytuł „Człowieka Roku” przypadał w poprzednich latach:
Janowi Rokicie (2003), Otylii Jędrzejczak (2004), Donaldowi Tuskowi
(2005) i Raulowi Lozano (2006).
www.wiadomosci.wp.pl/czlowiek_roku_glosuj.html?wid=9516453
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.