Internet Banking B2B w Polsce

Opublikowano: 14 października 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

37% przedsiębiorstw posiadających dostęp do Internetu korzysta z którejś z form bankowości elektronicznej – home bankingu bądź bankowości internetowej, zaś 63% badanych wyraża o niej pozytywny stosunek – wynika z badania bankowości elektronicznej wśród firm sektora MSP.

Zdaniem analityków bankowość elektroniczna „na obecnym etapie rozwoju okazuje się produktem niemasowym, skierowanym przede wszystkim do większych podmiotów tego sektora, ale jest ważnym elementem ich obsługi przez banki”. Wzmacnianie satysfakcji i lojalności klientów biznesowych oraz możliwość przyciągnięcia klientów atrakcyjnych finansowo – to zdaniem analityków dwie istotne korzyści dla banków płynące z wdrożenia elektronicznego kanału dostępu do usług finansowych.

Część raportu I-Metrii jest możliwy do pobrania w dziale Download.

Sylwester KozakInternet Banking B2B w Polsce

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.