Internet Designers dla Leroy Merlin

Opublikowano: 16 września 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

We wszelkich projektach marketingowych Leroy Merlin kieruje się zasadą 'Ułatwić klientom realizację domu, o jakim marzą'. Dzięki nowej sekcji PRODUKTY na stronie interntetowej, każdy internauta będzie mógł przeglądać, wyszukiwać i porównywać towary oferowane w marketach Leroy Merlin.

Obecnie w sekcji dostępnych jest ponad 200 produktów ze świata 'Ogrzewanie i Wentylacja'. Każdy produkt zawiera zdjęcie i parametry techniczne wraz z ceną. Jeśli klient potrzebuje jakiegoś produktu, ale nie wie jak ten produkt wybrać, serwis zwraca jego uwagę na ważne aspekty wyboru. Prowadzi internautę, zadając mu pytania i proponując możliwe rozwiązania. Do klienta należy ostateczny wybór spośród listy produktów, spełniającej wszystkie wybrane przez niego kryteria. Jeżeli klient wie, czego szuka, może zaznaczyć interesujące go parametry techniczne i w ten sposób szybko sprawdzić czy w ofercie LM jest dany produkt, który odpowiada jego konkretnym oczekiwaniom. Po dokonaniu wyboru można wydrukować opis produktu wraz z referencją i pójść z nim do sklepu. Na pewno ułatwi to zakupy.

W sekcji 'Ogrzewanie' dostępne są także nowe porady, FAQ oraz słowniczek pojęć dla tych osób, które lubią ciepło i pragną przygotować swój dom czy mieszkanie do jesienno-zimowych chłodów.

Sekcja Produktów będzie stopniowo wzbogacana o nowe pozycje z podstawowej gamy Leroy Merlin.

W aktualnym serwisie internetowym www.LeroyMerlin.pl, jeśli ktoś dekoruje, majsterkuje, buduje lub ma ogród, dzięki interaktywnej gazetce z bieżącymi promocjami łatwo zaplanuje zakupy w realnym sklepie. Serwis zawiera szczegółowe informacje o wszystkich 16 hipermarketach budowlano-dekoracyjnych Leroy Merlin w Polsce, wraz z listą oferowanych usług. W serwisie także każda osoba, która zrobiła zamówienie w którymkolwiek sklepie LM, może upewnić się czy wszystkie produkty są już gotowe do odbioru.

Serwis przygotowała Internet Designers, agencja interaktywna full service.

http://www.LeroyMerlin.pl

Sylwester KozakInternet Designers dla Leroy Merlin

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.