Agencja interaktywna Internet Designers zrealizowała kolejny projekt dla koncernu Nestle – tym razem dla marki Dog Chow z portfolio produktów Purina Pet Care. Efektem współpracy jest portal o charakterze informacyjno – społecznościowym przeznaczony dla miłośników psich sportów, a w szczególności dogfrisbee – www.latajacepsy.pl.
Celem serwisu jest upowszechnienie wiedzy na temat dogfrisbee – jednego z najprężniej rozwijających się psich sportów na świecie, a jednocześnie popularyzowanie wśród posiadaczy psów aktywnego spędzania czasu z czworonożnymi pupilami. W serwisie dowiemy się jak zacząć trenować, a w późniejszym czasie jak doskonalić swoje umiejętności, dbać o zdrowie psa oraz w jaki sposób i gdzie można uczestniczyć w zawodach latających psów. W ramach serwisu możemy również dołączyć do społeczności miłośników dogfrisbee, zadawać pytania ekspertom, dyskutować na forum, pisać, czy czytać i tworzyć blogi. Każdy zarejestrowany użytkownik serwisu może także założyć w nim galerię zdjęć ze swoim pupilem.
Blog ekspercki w serwisie prowadzi Dariusz Radomski – założyciel pierwszego polskiego klubu dogfrisbee. Już wkrótce w serwisie wystartuje Akademia video, która będzie interaktywnym kursem Dogfrisbee zarówno dla początkujących, jak i tych, którzy chcą doskonalić swoją technikę.
Agencja Internet Designers była odpowiedzialna za przygotowanie obecności marki Purina Dog Chow w Internecie oraz przygotowanie dla niej serwisu WWW.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.