Grupa Internet Group S.A. zakończyła współpracę z Maciejem Teliszewskim z powodu utraty zaufania. W trybie natychmiastowym został on zwolniony ze wszystkich funkcji w Grupie – z CR Media Consulting S.A., Internet Group SA. Maciej Teliszewski był związany ze spółkami Grupy od 2002 r. Ostatnio był dyrektorem zarządzającym CR Media Consulting SA oraz pełnomocnikiem Zarządu Internet Group SA ds. sprzedaży.
– Nasze działania opieraliśmy i opieramy na wysokim profesjonalizmie i wzajemnym zaufaniu, na transparentności relacji i dbałości o dobro klientów oraz Spółki. Nie zgadzamy się na zachowania, które zaprzeczają tej filozofii. Po doświadczeniach z grupą naszych byłych współpracowników tworzących dzisiaj trzon Xevin Investments, jesteśmy szczególnie wrażliwi na postawy i zachowania tych, którzy z nami pracują bądź współpracują. – powiedział Ryszard Wojciechowski, prezes Zarządu Internet Group i CR Media S.A.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.