Firma Inwestycje.pl SA rozpoczęła proces mający na celu wejście na rynek New Connect. Spółka chce w ten sposób pozyskać środki na realizację nowej strategii rozwoju. Debiut planowany jest na IV kwartał 2010 roku.
– Decyzję o wejściu na rynek NewConnect podjęliśmy w związku z przyjęciem nowej strategii rozwoju Grupy Inwestycje.pl, która przewiduje osiągnięcie jednej z czołowych pozycji na rynku reklamy internetowej w Polsce, w segmencie biznes/prawo/finanse. – mówi Grzegorz Czapla, Prezes Zarządu Inwestycje.pl SA.
Celem strategicznym firmy jest maksymalizacja wartości przedsiębiorstwa oraz wzrost znaczenia i liczby odsłon portali należących do firmy. – W tym celu będziemy kontynuować działania zmierzające do dywersyfikacji źródeł przychodów, a co za tym idzie – minimalizacji ryzyka wpływu jednego odbiorcy na sprzedaż. – dodaje Prezes Czapla.
Spółka zamierza wzmocnić swoją wartość również poprzez konsekwentne budowanie wizerunku i znaczenia marki. Wzrost wartości marki będzie stymulowany poprzez działania mające na celu zwiększenie jej rozpoznawalności i zasięgu.
– Obecnie przeprowadzamy ofertę prywatną akcji serii B, którą oferujemy inwestorom ze znacznym dyskontem – zachęca Prezes Czapla.
Oferta prywatna akcji serii B potrwa do końca marca 2010 roku.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.